ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 19 ارديبهشت 1396     |     کد : 177548

امام جمعه سهند: هیئت های حسینی مراسم جشن نیمه شعبان را مدیریت کنند

امام جمعه سهند گفت:هیئت های حسینی مراسم جشن نیمه شعبان را مدیریت کنند.

امام جمعه سهند گفت:هیئت های حسینی مراسم جشن نیمه شعبان را مدیریت کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی؛ نماز جمعه شهر سهند به امامت حجت‌الاسلام محمد منیب راد اقامه
شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین منیب راد در نمازجمعه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: جوانی بهترین و حساس ترین دور عمر هر موجودی به‌ویژه انسان به حساب می آید و در همین دوره انسان می تواند سرنوشت خود را رقم زند و افق آینده خود را روشن و یا آن را تیره و تار سازد، قالب وجودی انسان در جوانی شکل می گیرد.

وی در ادامه گفت: جوانان عزیز سعی کنند در قالب های اللهی و معنوی وجود خود را شکل دهند. حضرت یوسف بهترین نمونه تقوا در سنین جوانی و تاثیر آن در سرنوشت یک ملت است و از فرصت جوانی که بهترین سرمایه عمر انسان محسوب می‌شود و نعمت ایام جوانی در روز
قیامت سوال خواهد شد.

خطیب جمعه سهند در ادامه با اشاره به هفته تجلیل از سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: امنیت این کشور در سایه بیداری ملت،تدبیر رهبری و هوشیاری نیرو های اطلاعاتی و امنیتی است و بنا به کلام رهبری آنچه سایه تعرض دشمن را از سر کشور رفع کرد حضور مردم بوده است و رهبری فرمودند:اینها حرف درستی نیست که بعضی ها می‌گویند ما که مسئولیت پیدا کردیم توانستیم سایه جنگ را برطرف کنیم.

رهبر انقلاب در سخنرانی قبلی خود فرمودند:این حرف کذب محض است،بعضی از نامزد ها باز شعار جنگ و صلح را مطرح کنند و بگویند اگر ما نباشیم جنگ نیست و اگر دیگران باشند جنگ خواهد شد.

امام جمعه سهند در ادامه گفت: جنگ در زمان حاکمیت لیبرال ها مانند بنی صدر به ما تحمیل شد و تحریم ها در زمان فتنه88 که غربگرا ها فرصتی برای جولان دادن پیدا کردند شدید تر شد. رهبری فرمودند:هر زمانی از خود ضعف نشان دادیم موجب تشویق دشمن به حمله می‌شود.

خطیب جمعه سهند معیار های انتخاب اصلح را بیان و گفت به کسی رای دهیم که: حامی محرومین باشد نه کاخ نشینان، خود و دولتش زندگی اشرافی نداشته باشد، وزرای میلیاردی نداشته باشد.، آمریکا و غربی ها از آمدنش خوش حال نباشند.، انتقاد پذیر باشد و منتقدین را به جهنم حواله ندهد، افسانه برجام را جمع کرده و با ملت صادق باشد، دشمن استکبار باشد،نه دشمن ملت، وعده دروغ ندهد و بعد از قول دادن زیر قول نزند. مشکلات اقتصادی اعم از رکود،بیکاری،گرانی را برطرف کند و مطیع رهبری،مردم محور،دشمن ستیز،ساده زیست،اخلاق مدار،انقلابی،متدین،راست گو،پاکدست باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: صدا و سیما باید فرصتی محیا کند تا افرادی که سال ها به این ملت خدمت کرده اند و الان توسط بعضی از نامزد ها مورد تهمت و افتراء واقع شده اند از خود و عملکردشان دفاع کنند. نباید برنامه های رسانه ملی طوری باشیم که مردم خیال کنند این رسانه در اختیار جریان خاص سیاسی قرار گرفته است.

امام جمعه شهر سهند در بخش پایانی سخنان تاکید کرد: مراسم و جشن های نیمه شعبان را مردم و هیئت های مذهبی با شکوه برگزار کنند و شهر سهند در این ایام خجسته چهره اش عوض شود. احیای شب نیمه شعبان را از دست ندهیم.


نوشته شده در   سه شنبه 19 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode