ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 6 مهر 1403
جمعه 6 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 19 ارديبهشت 1396     |     کد : 177546

برگزاری یادواره شهداء آبروی محله ما درهشترود

یادواره شهید جاویدالاثر حاتم حسن پور که با عنوان “آبروی محله ما” در مقابل منزل پدری این شهید در هشترود برگزار شد.

یادواره شهید جاویدالاثر حاتم حسن پور که با عنوان “آبروی محله ما” در مقابل منزل پدری این شهید در هشترود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجانشرقی، حجت‌الاسلام اباصلت فیضی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در یادواره شهید جاویدالاثر حاتم حسن پور که با عنوان “آبروی محله ما” در مقابل منزل پدری این شهید در هشترود برگزار شد، با تجلیل از مقام شامخ شهدا گفت: امروز دشمن از روحیه شهادت و ایثارگری ملت ایران در هراس است و بدنبال ایجاد شک و تردید در بین آحاد جامعه درباره این موضوع هستند.
وی اظهار داشت: امروز دشمنان و در ایام انتخابات و در ادامه شعارهای فتنه ۸۸ باز از راه توهین به ائمه (ع) وارد شده ولی باید بدانند هنوز ملت ایران بیدار هستند و از ولایت فقیه و ائمه جدا نخواهند شد.
فیضی زاده افزود: امروز اصطلاح سایه جنگ دستاویزی برای جمع آوری آرای برخی ها در انتخابات شده اما باید بدانند هنوز برادران و خواهران شهدا زنده اند و اجازه نخواهند داد کوچکترین گزندی به نظام اسلامی وارد شود.
وی تصریح کرد: گفتمان انقلابی گری بدستور رهبر انقلاب باید در همه محافل مطرح شود و به هیچ حزب و جناحی هم وابسته نیست.
وی تاکید کرد: برخی ها ادعا می‌کنند که برجام و توقف فعالیت های هسته ای کشور قابل بازگشت است. آیا احمدی روشن ها و شهدای هسته ای، قلب راکتور اراک و بسیاری از موارد دیگر قابل بازگشت هستند. آنهائی که ادعا دارند برجام سایه جنگ را از سر کشور دور کرد به توان نظامی کشور ایمان ندارند.
فیضی زاده ادامه داد: دشمن اگر کوچکترین روزنه امیدی برای نفوذ می دید دریغ نمی کرد اما پشتوانه این کشور حضرت ولی عصر(عج) است و با حضور همیشه در صحنه فرزندان انقلاب، نمی توانند کوچکترین آسیبی به آن وارد کنند.
وی اضافه کرد: امروز اگر برخی ها حضور رزمندگان در جبهه های مقاومت را مورد انتقاد قرار می دهند باید بدانند اگر این رزمندگان نبودند امروز ایران هم نبود.
مسئول نمایندگی سپاه مراغه خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات امر رهبر انقلاب است و باید با حضور پرشور پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح همراه با معیارهای رهبری از جمله مومن، انقلابی و کارامد زمینه را برای حضور فردی کارآمد فراهم کنیم تا دشمن نتواند با روی کار آوردن افراد ناکارآمد مردم را نسبت به نظام بدبین کند.


نوشته شده در   سه شنبه 19 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode