ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1396     |     کد : 177467

امام جمعه عجب شیر: مشارکت مردم در انتخابات به نظام اعتبار می بخشد

امام جمعه عجب شیر گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر تداوم امنیت در کشور، به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتبار می بخشد.

 امام جمعه عجب شیر گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر تداوم امنیت در کشور، به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتبار می بخشد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام شربیانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تأکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات، این مهم را زمینه ‌ساز تأمین و تقویت کننده امنیت کشور دانست و ادامه داد: باید با آگاهی در انتخابات حضور یافت و فرد و یا افراد اصلح را برگزید.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگران و توجه و سرلوحه قراردادن این بیانات از سوی مسئولان، گفت: 29اردیبهشت روز تعیین سرنوشت است بنابراین مردم غیور ایران اسلامی بار دیگر با شرکت در این انتخابات نقشه‌ ها و توطئه‌ های دشمنان را نقش بر آب می ‌کنند.
امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه شرکت باشکوه در انتخابات مایه دلگرمی و امنیت و مصونیت کشور است، گفت: یکی از متجلی ‎ترین حضورها، شرکت مردم در انتخابات است، چرا که کشور برای همه است پس باید همه شرکت گسترده داشته باشیم و دشمن را از توطئه و نقشه‎هایی که در سر دارد ناامید و مأیوس کنیم.
وی با تأکید بر اینکه موانع تولید و کسب ‌و کار در کشور باید مرتفع شود تصریح کرد: نامزدهای انتخابات به مردم قول دهند که نگاهشان به ملت است و نه بیرون از مرزها، و این ملت ظرفیت و توانمندی بالایی دارد که می‌توانند همه مشکلات را خودشان حل کنند و بیرون از مرزها خبری نیست.
وی افزود: بیرون از مرزها گفته ‌اند، قول می ‌دهند، امضاء می ‌کنند و صدها معاهده هم می ‌نویسند اما فردا زیر همه قول‌ها و قرارها می ‌زنند و هیچ اعتمادی به آنها نیست.
وی به توصیه‌ رهبر انقلاب به اعلام صریح حمایت از قشرهای ضعیف توسط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم به کسی که مدیریت جهادی و انقلابی دارد و چشمش به خارج از کشور نیست و حامی محرومان و مستضعفان است رای دهند.
امام جمعه عجب شیر ضمن اشاره به شهادت 9 مرزبان‌ ایرانی در مرز ‌پاکستان گفت: دولت پاکستان پاسخگوی شهادت مرزبانان ایرانی باشد این توطئه استکبار جهانی بوده و با سرمایه گذاری که عربستان سعودی و آمریکا در آن سوی مرزها انجام شده است.
حجت الاسلام شربیانی ضمن تسلیت کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و کارگران زحمتکش در پی انفجار و ریزش معدن زغال ‌سنگ زمستان ‌یورت شهرستان آزادشهر تأکید کرد: مسؤولان، تأمین امنیت شغلی و معیشت کارگران را در دستور کار جدی قرار دهند.
وی افزود: انتظار مجدانه از مسؤولان امر است که با بررسی دقیق و همه‌ جانبه علل بروز این حادثه تلخ بررسی کرده و با به ‌کارگیری تمام استانداردهای ایمنی در معادن کشور، از وقوع چنین حوادث تأسف‌بار جلوگیری شود.


نوشته شده در   جمعه 15 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode