ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 11 ارديبهشت 1396     |     کد : 177374

در دیدار استاندار آذربایجان شرقی با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان شد:

اشتغال معتادان توجه بیشتری را می طلبد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت:سوابق و تجربه کاری استان آذربایجان شرقی در خصوص اعتیاد و تکدی گری در قالب مستند به همه جای ایران نشان داده شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت:سوابق و تجربه کاری استان آذربایجان شرقی در خصوص اعتیاد و تکدی گری در قالب مستند به همه جای ایران نشان داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل جبارزاده شامگاه دیدروز در دیدار با رئیس تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: در سال‌های قبل حدود 47هزار معتاد متجاهر توسط نیروی انتظامی در جای جای شهر شاسایی شده بود ولی خوشبختانه امروز این عدد به صفر رسیده است.

وی به یاری مردم در امر زدودن اعتیاد از جامعه اشاره کرد و گفت: قطعا بودجه‌های دولتی پاسخگو نبودند و ما با به کار گرفتن مردم خیر توانستیم معتادان را جمع آوری و در مراکز بازپروری متعدد که تاسیس شده نگه داری و بعد از آن شغل‌هایی نظیر کار در کارگاه‌ها ارائه دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: باید بیش از پیش به اشتغال معتادان توجه داشته و اقدامات شایسته‌ای انجام دهیم چراکه در صورت بیکاری ممکن است معتادان بازپروری شده باز هم به اعتیاد بازگردند.

وی در ادامه استان آذربایجان شرقی و تبریز را بدون گدا خواند و گفت: می‌توانیم امروز ادعا کنیم که تبریز شهر بی‌گداست و حتی متکدیانی هم که در تعطیلات نوروز به چشم می‌خوردند، گداهای وارداتی از سایر شهرها بودند.

جبارزاده تشریح کرد: امروزه هر متکدی که در سطح شهر دیده می‌شود توسط نیروی انتظامی مورد ارزیایی قرار می‌گیرند و اگر نیازمند بودن فرد تایید شد، به سازمان‌های خیریه مردمی مربوطه جهت حمایت معرفی می‌گردد.

در ادامه سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات کشور نیز از اقدامات صورت گرفته فرهنگی و تبلیغاتی در استان آذربایجان شرقی تقدیر کرد و اظهار داشت: اینکه استان آذربایجان شرقی فاقد معتاد متجاهر و متکدی است، خودش یک کار نیکو و بزرگ است و باید در معرض دید قرار بگیرد.

افزایش میزان طلاق‌ها یک هشدار جدی است

وی ادامه داد: می‌بایست این اقدامات صورت گرفته در استان درباره برخی معضلات اجتماعی به عنوان یک الگو در استان‌های دیگر نیز به وسیله مستندها و دیگر محصولات فرهنگی معرفی شوند تا این کارهای نیکو در سراسر کشور روی بدهد.

خاموشی نرخ بیکاری در آذربایجان شرقی را به نسبت سایر نقاط کشور مطلوب دانست و گفت: این که آمار بیکاری استان نسبت به سایر استان‌ها کم است، خوب است ولی اینکه باسوادان بیکار رو به افزایش‌ است خوب نیست و باید بیش‌تر توجه شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: افزایش میزان طلاق‌ها یک هشدار جدی است و سازمان تبلیغات باید در این زمینه ورود کند. برای مثال دادگاه‌ها باید متقاضیان طلاق را به مشاوران معرفی شده توسط سازمان ارجاع دهند که این ارشادها و نصیحت ها قطعا باعث کاهش آمار طلاق خواهد شد.

 


نوشته شده در   دوشنبه 11 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode