ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1396     |     کد : 177309

امام جمعه بناب در خطبه های نمازجمعه این شهرستان تأکید کرد:

سستی و کوتاهی در امر انتخابات خسارت های جبران ناپذیری در پی دارد

امام جمعه بناب گفت: سستی و کوتاهی در امر انتخابات خسارت های جبران ناپذیری در پی دارد.

امام جمعه بناب گفت: سستی و کوتاهی در امر انتخابات خسارت های جبران ناپذیری در پی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با اعلام این مطلب به موضوع حساس و خطیر انتخابات در کشور اشاره کرد و افزود: مهم ترین مسائل و امورات در بخش های مختلف یک کشور به قوه مجریه سپرده می شود. پس شرایط ایجاب می کند این مسئولیت حساس و خطیر که بعد از مقام معظم رهبری در کشور به رئیس جمهوری منتخب سپرده می شود، به فردی صالح، صادق، مقتدر، متفکر و امتحان پس داده سپرده شود.

وی با بیان اینکه شورای محترم نگهبان به وظیفه قانونی خود عمل کرده است و با انتخاب افراد صالح نوبت به ملت رسیده است که با انتخاب فرد اصلح و دلسوز به وظیفه دینی خود عمل کنند.

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: مردم باید با مطالعه سوابق کاری نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فردی را که دارای تدبیر، تقوا و تعهد است به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی با تقبیح برخی حرکات و رفتارها در مناظرات دوره های قبلی انتخابات اظهار امیدواری کرد در این دوره شاهد چنین صحنه های ناپسندی نباشیم.

وی سپس هر گونه تعلل، سستی و کوتاهی در امر انتخابات را تقبیح و تأکید کرد: هرگونه سستی، تعلل و کوتاهی در امر انتخابات خسارت های جبران ناپذیری در پی خواهد داشت و همه باید بدانیم که انتخاب این روز یک امتحان الهی است و در شرایطی که دشمنان این نظام با اسلام دشمنی کرده و هرلحظه وضعیت انتخابات در کشور را رصد می کنند، لذا روز انتخابات روز انتقام گرفتن از دشمن است که مدام می خواهند با دلسرد کردن مردم کرامت ما را زیر سئوال ببرند!

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب همچنین خاطرنشان کرد: مردم ایران در روز انتخابات با حضور در پای صندوق های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام خواهند زد.

حجت الاسلام باقری بنابی با اذعان به اینکه تمام دوستان و دشمنان نظاره گر عملکرد ما در انتخابات پیش رو هستند؛ گفت: این روز روز تعیین تکلیف و روز حماسه است و نه روز بی تفاوتی و در منزل نشستن! امروز هرگونه عقب نشینی از پای صندوق های رأی در واقع کمک به اردوی دشمن است و عدم رأی دادن در واقع برآورده ساختن حاجت دشمنان است.

وی یادآور شد: امروز هرکسی باید با عمل به تکلیف پای صندوق های رأی حاضر شود زیرا رأی در جمهوری اسلامی رأی به اسلام است.

امام جمعه بناب از مردم خواست مواظب وعده های فریبنده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باشند و وعده هایی که فریبنده بوده و هرگز مبنای اجرا و عمل ندارند در این اوضاع و احوال نباید ما را از خود بی خود کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه خطبه های نمازجمعه شهرستان بناب با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز تصریح کرد: علیرغم اینکه در گذشته نیز تذکر داده ام مواظب باشید که سرنوشت ۴ سال آینده شهر را به چه کسانی می سپارید و سعی کنید در زمان دادن رأی با کنار گذاشتن مسائل قومی، قبیله ای و طایفه ای به افراد صادق، متعهد و امتحان پس داده رأی دهید و به شورای شهر بفرستید.

وی اذعان کرد: رأی دادن مردم در این دنیای وانفسا قلب امام عصر(عج) را شاد می کند و جمهوری اسلامی را مقاوم و عمر نظام را طولانی تر می کند و حتماً و حتماً آن هایی که بی تفاوت هستند آن ها را برای حضور در پای صندوق های رأی تشویق کنید.

امام جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: امیدواریم در انتخابات دوره جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا با درس گرفتن از اشتباهات دوره های قبل از تکرار این اشتباهات در این دوره پرهیز کنیم.

این گزارش می افزاید، حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه خطبه های نمازجمعه شهرستان بناب پیشاپیش اعیاد شعبانیه را تبریک و تهنیت گفت.

 


نوشته شده در   جمعه 8 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode