ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 1 مرداد 1403
دوشنبه 1 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 ارديبهشت 1396     |     کد : 177142

در خطبه های نماز جمعه تبریز عنوان شد؛

مردم به کاندیداهای ساده زیست رای دهند/ضرورت مدیریت اصولی بحران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مردم به کاندیداهای ساده زیست رای دهند و به کاندیداهای اشرافی گر رای ندهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مردم به کاندیداهای ساده زیست رای دهند و به کاندیداهای اشرافی گر رای ندهند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور و پرتعداد نمازگزاران تبریزی همراه بود، گفت: انتخابات مهمی را در پیش داریم که نیاز است استقبال خوبی از طرف مردم از این انتخابات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید مردم در انتخابات با تحقیق به افراد رای دهند، ادامه داد: باید اخلاق انتخاباتی رعایت شود و مردم به کاندیداهایی رای دهند که اهل کار و خدمت باشند نه شعار دادن.

آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به اینکه باید به افراد پاکدست رای داده شود، گفت: باید همچنین از ایجاد شایعه ها در انتخابات جلوگیری کرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه باید صداقت و نذاکت در انتخابات حاکم شود، گفت: قانون فصل الخطاب همه است و باید همه مردم و کاندیداها قانون را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه بی توجهی به شورای نگهبان خطرناک است، ادامه داد: باید همه کاندیداها به تصمیمات و نظرات و آرای شورای نگهبان احترام بگذارند، البته دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به شورای نگهبان است.

وی به سیل اخیر آذربایجان شرقی نیز اشاره کرد و گفت: باید بازسازی و ساخت خانه های تخریب شده در این حادثه بازسازی شود.

آیت الله مجتهد شبستری با تاکید بر اینکه برخی سخنان مسئولان در این حادثه مردم را جریحه دار کرد، گفت: باید جلوی ساخت و ساز خطرناک در حریم رودخانه ها گرفته شود و همچنین باید در موقع بحران مدیریت اصولی انجام شود. حضور نیروهای مختلف امدادی و مردمی در کنار سپاه و ارتش در این حادثه خوب بود و واقعا این حادثه تلخ باعث ناراحتی همه شد.

امام جمعه تبریز با اشاره به دیدار فرماندهان ارتش با مقام معظم رهبری گفت: باید خسارت ها جبران شود و دولت نیز از سیل زدگان حمایت کند.

ویبا تاکید بر اینکه در حادثه آذرشهر نیز می شد پیشگیری کرد، ادامه داد: ولی قصورهایی انجام شد.

 


نوشته شده در   جمعه 1 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode