ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 فروردين 1396     |     کد : 176982

امام جمعه اهر: انتخابات در کشور باید عامل وحدت باشد

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اهر، با اشاره به آغاز ثبت نام از کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری گفت....

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اهر، با اشاره به آغاز ثبت نام از کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کنند و صلاحیت شان از سوی شورای نگهبان تأئید می شوند، لازم است اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و برای رأی آوردن به هرکاری دست نزنند و همچون انتخاباتی که در غرب برگزار می شود نباشد بلکه قوانین انتخاباتی کشور رعایت شود.

وی، افزود: با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو و به خصوص انتخابات ریاست جمهوری که نقش بسزایی در داخل و به خصوص عرصه های بین المللی دارد لازم است مردم نیز با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح به تکلیف و وظیفه خودشان عمل کنند.

امام جمعه اهر، ابراز امیدواری کرد با رئیس جمهوری که مردم انتخاب خواهند کرد شاهد برآورده شدن دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و بیکاری در جامعه باشیم.

وی، همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش گفت: پیروزی هایی که در طول ۸ سال دفاع مقدس به دست آمده است و امروز نیز امنیتی که در جامعه حاکم است به برکت دلاوری ها و تلاش ارتش در کنار سپاه، بسیج و نیروی انتظامی است.

امام جمعه اهر، همچنین با اشاره به حمله آمریکا به سوریه به بهانه حمله شیمیایی گفت: این حمله آمریکایی ها با دمی که از حقوق بشر و دموکراسی می زنند تناقض دارد و اهدافشان از حمله به سوریه حمایت از تروریست ها، برکناری بشار اسد، تجزیه سوریه و تشدید جنگ فرسایشی در سوریه است.

وی، همچنین با اشاره به ۲۸ فروردین به عنوان روز جهانی هموفیلی خواستار رفع مشکلات مبتلایان به این بیماری از سوی دولت و خیران شد.

حجت الاسلام حاجی زاده، همچنین با تسلیت رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین باریک بین ( امام جمعه سابق قزوین ) گفت: همین بس در حق این عالم که مقام معظم رهبری در پیامشان از او به عنوان نمونه‌ یک روحانی پارسا و انقلابی یاد کردند.


نوشته شده در   جمعه 25 فروردين 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode