ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 21 فروردين 1396     |     کد : 176891

رئیس اداره زکات آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی رتبه سوم جمع آوری زکات فطریه کشور است

امام جمعه شهرستان اهر از افزایش ۲۰ درصدی جمع آوری زکات در این شهرستان خبر داد.

امام جمعه شهرستان اهر از افزایش ۲۰ درصدی جمع آوری زکات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه آموزشی و توجیهی عاملین زکات شهرستان اهر در حالی ظهر دوشنبه برگزار شد که علاوه بر مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی، امام جمعه شهرستان اهر و رئیس اداره زکات آذربایجان شرقی نیز در آن حضور داشتند و در خصوص اهمیت مقوله زکات به بحث و گفت و گو پرداختند.

افزایش ۲۰ درصدی جمع آوری زکات در اهر

امام جمعه شهرستان اهر در این کارگاه از افزایش ۲۰ درصدی جمع آوری زکات در این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: میزان زکات جمع آوری شده در شهرستان اهر در سال گذشته نزدیک ۴ میلیارد ریال زکات جمع آوری شده است.

حجت‌الاسلام جواد حاجی زاده تصریح کرد: زکات های جمع آوری در شهرستان اهر برای یک هزار و ۳۲ مورد احداث، مرمت و بازسازی مساجد، شن ریزی جاده های روستایی، احداث غسالخانه، احداث مسکن، تأمین جهیزیه، درمان و کمک تحصیل دانش آموزان و دانشجویان هزینه شده است.

اشتغال و خودکفایی مددجویان از اولویت های مهم کمیته امداد آذربایجان شرقی است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی نیز در این کارگاه آموزشی توجیهی گفت: ایجاد اشتغال و خودکفا کردن مددجویان از اولویت های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) استان است.

محمد کلامی ادامه داد: در کنار حمایت هایی که از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان انجام می شود، ایجاد شغل پایدار و خودکفا کردن مددجویان واجد شرایط از اولویت هایی است که در این راستا در سال گذشته برای چهار هزار و ۳۰۰ نفر شغل با ارایه تسهیلات ایجاد شده است و با برنامه ریزی های انجام شده امسال نیز ایجاد شغل برای پنج هزار نفر پیش بینی می شود.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال، خرید کالاهای جهیزیه نوعروسان تحت پوشش از تولیدات داخلی و همچنین خرید وسایل مورد نیاز اداری کمیته اماد امام خمینی (ره) از محصولات تولید داخل از اولویت های دیگر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی، همچنین از برنامه ریزی ساخت یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گفته کلامی ۷۵ هزار خانوار با ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی هستند.

 


نوشته شده در   دوشنبه 21 فروردين 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode