ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 فروردين 1396     |     کد : 176617

امام جمعه مراغه: حضور در انتخابات صیانت از جمهوری اسلامی است

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: در این انتخابات سرنوشت ساز با اتحاد و انسجام بین آحاد مردم و جناح های مختلف کشور، از ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی حفاظت شود.

 آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: در این انتخابات سرنوشت ساز با اتحاد و انسجام بین آحاد مردم و جناح های مختلف کشور، از ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی حفاظت شود.
وی ادامه داد: تقویت نظام اسلامی، مردمسالاری دینی و اقتدار نظام اسلامی مهم ترین برکات حضور گسترده مردم در انتخابات است.
وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و اخلاق در انتخابات پیش رو اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی با رعایت تقوای الهی، اتحاد و اخلاق به ارائه برنامه های مناسب و سازنده برای خدمت به مردم تلاش کنند.
وی گفت: با توجه به خیل عظیم ثبت نام کنندگان در انتخابات پیش رو، هواداران کاندیداهای انتخاباتی نیز باید با در نظر گرفتن انصاف از تخریب و اتهام زنی به سایر نامزدها و جناح ها پرهیز کنند.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور گسترده آحاد مردم در عرصه انتخابات افزود: بر اساس این رهنمودها، حضور در این عرصه حساس فارغ از انتخاب ها و جناح بندی های سیاسی برای صیانت از ارزش ها و نظام اسلامی ضروری است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به فرا رسیدن 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی ادامه داد: در این روز آحاد ملت ایران، جمهوری اسلامی را به عنوان حکومتی الهی و مردمی انتخاب کردند.
آیت الله پورمحمدی اضافه کرد: جمهوری اسلامی به عنوان آرزوی دیرینه علما و امت اسلامی به برکت امام راحل و رهبری های رهبر معظم انقلاب پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) و حکومتی شیعی در جهان است.
وی در آستانه روز 13 فروردین و روز طبیعت با تاکید بر لزوم حفاظت از عرصه های طبیعی و محیط زیست گفت: آحاد مردم باید در این روز با رعایت اخلاق و شئونات اسلامی از آسیب رساندن به محیط زیست و درختان و طبیعت خودداری و پرهیز کنند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 11 فروردين 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode