ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 فروردين 1396     |     کد : 176518

امام جمعه مراغه:مسئولان در راستای تحقق اقتصادی مقاومتی و رشد تولید و اشتغال اهتمام کنند

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مراغه افزود: تمامی آحاد مسئولان باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد تولید داخلی با روحیه جهادی در این مسیر حرکت کنند.

 آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مراغه افزود: تمامی آحاد مسئولان باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد تولید داخلی با روحیه جهادی در این مسیر حرکت کنند.
وی ادامه داد: دولت، مجلس و قوه قضائیه نیز بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب برای تحقق شعار امسال که ' اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال' است با حمایت از تولید داخلی و اقتصاد درونی و مقابله با ورود کالاهای قاچاق خارجی، تلاش بیشتری انجام دهند.
وی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی و نیز نمایندگان کاربلد و متعهد نیز در مسیر تحقق شعار سال باید در کنار سیستم بانکی تسهیلات لازم را برای حمایت از تولید و اقتصاد داخلی فراهم کنند.
وی گفت: امید است در سال جدید با همت و عزم عمومی مردم و مسئولان در راستای تحقق اقتصادی مقاومتی و رشد تولید دالی که منجر به اشتغال و کاهش بیکاری می شود اقدامات و تلاش های مناسب و در خور توجهی انجام گیرد.
وی با اشاره به نقش بخش خصوصی و تولیدکنندگان داخلی در رشد اقتصادی کشور افزود: بخش های تولیدی داخلی از جمله شرکت های خودروساز داخلی نیز باید برای ارتقای کیفیت تولیدات خود و رقابت با محصولات خارجی تلاش بیشتری داشته باشند.
آیت الله پورمحمدی همچنین با انتقاد از کیفیت نازل برخی محصولات و کالاهای تولید داخلی ادامه داد: متاسفانه در سال های اخیر برخی تولیدکنندگان داخلی در ارتقای کیفیت محصولات خود کوتاهی کرده اند که این امر می تواند موجب از دست رفتن بازارهای داخلی و بین المللی شود.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سالروز تاسیس حوزه علمیه قم در 95 سال پیش توسط مرحوم آیت الله شیخ عبدالکریم حائری گفت: این حوزه در سال های گذشته و اخیر به عنوان بزرگترین حوزه علمیه جهان تشییع نقش مهمی در پرورش فرهنگ اسلامی و تربیت علمای بزرگ عصر حاضر داشته است.
آیت الله پورمحمدی افزود: علمای بزرگی از جمله امام خمینی (ره)، آیت الله گلپایگانی و آیت الله اراکی در این حوزه علمیه پرورش یافته و موجب فخر جهان اسلام و تشییع شده اند.
وی با اشاره به سالروز حادثه تعرض مزدوران پهلوی به مدرسه فیضیه قم در دوم فروردین سال 42 اضافه کرد: در این روز مزدوران و دژخیمان طاغوت با حمله به این مرکز علمی و مذهبی جهان اسلام به ساحت امام جعفر صادق (ع) و علما و طلاب آن اهانت کردند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 4 فروردين 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode