ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 17 فروردين 1390     |     کد : 17641

تقدير مجلس از برنامه هاي نوروزي صداوسيما

سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس از تقدير اعضاي اين كميسيون از صداوسيما به خاطر برنامه‌هاي خوب اين رسانه در ايام نوروز خبر داد.

جام جم آنلاين: سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس از تقدير اعضاي اين كميسيون از صداوسيما به خاطر برنامه‌هاي خوب اين رسانه در ايام نوروز خبر داد.
ستار هدايت‌خواه نماينده بويراحمد و دنا در گفت و گو با خبرنگار جام‌جم آنلاين با بيان اين كه حجت‌الاسلام موسوي‌مقدم قائم‌مقام صداوسيما و دكتر دارابي معاونت سيما رسانه ملي روز گذشته در جلسه كميسيون فرهنگي مجلس حاضر شدند، گفت: گزارشي از رويكرد جديد صداوسيما و همچنين برنامه‌هاي نوروزي رسانه ملي از سوي مسئولين به كميسيون ارائه شد و تاكيد شد كه رسانه ملي با لحاظ فعاليت 103 شبكه ماهواره‌اي كه عليه جمهوري اسلامي ايران فعال هستند، برنامه‌هاي نوروزي خود را تدوين و تهيه كرده است.

وي افزود: همچنين مسئولين صداوسيما تاكيد داشتند كه در برنامه‌هاي نوروزي با عنايت به تاكيدات مقام معظم رهبري و با در نظر گرفتن چهار محور «اميد، اخلاق، آگاهي و دين» و همچنين با بهره‌مندي از هنرمندان ماهر برنامه‌هاي متنوع و جذابي تهيه شد و تلاش گرديد تا سبك و نوع زندگي مسلمانان و مردم مختلف ايران به صورت نشاط‌آور براي مخاطبان ارائه شود.

سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس تصريح كرد: در اين جلسه مطرح شد كه برنامه‌هاي صداوسيما در قالب طنز، گزارش‌هاي تحليلي، خبر و همچنين برنامه‌هاي جذاب و ديدني تدوين و حتي به سريال‌هايي همچون «پايتخت» كه از شبكه يك و سريال «راه دررو» كه از شبكه سه پخش مي‌شد، اشاره گرديد.

هدايت‌خواه گفت: پس از سخنان مسئولين صداوسيما نمايندگان مجلس نيز نظرات خود را درخصوص برنامه‌هاي نوروزي رسانه ملي بيان داشتند و اكثر نمايندگان هم از عملكرد رسانه ملي تقدير كرده و ارزيابي آنها از برنامه هاي نوروزي مثبت بود.

وي گفت: اين ارزيابي مثبت هم به جهت تنوع برنامه‌ها و هم به جهت رويكرد خوب رسانه ملي بوده است.

سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس با اشاره به سريال «پايتخت» گفت: نمايندگان مجلس اين سريال را پرمحتوا دانسته و تاكيد كردند كه بايد از مسئولين صداوسيما كه در ايام نوروز، شبانه‌روزي تلاش كرده و سعي كرده‌اند تا برنامه‌هاي متنوعي را تقديم ملت كنند بايد تقدير و تشكر كرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 17 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode