ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 اسفند 1395     |     کد : 176205

امام جمعه بناب:

قاچاق کالا را باید در مرزها کنترل کرد

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به اینکه قاچاق کالا، صنعت کشور را مورد تهدید جدی قرار داده است، افزود: قاچاق کالا بزرگترین ضربه را به تولید و اشتغال می زند.

 حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به اینکه قاچاق کالا، صنعت کشور را مورد تهدید جدی قرار داده است، افزود: قاچاق کالا بزرگترین ضربه را به تولید و اشتغال می زند.
وی اظهارکرد: کالای قاچاق در وسط شهر و در مغازه ها کشف نمی کنند بلکه باید با استقرار و سازماندهی نیروها در مرزها آن را کنترل کرد.
خطیب جمعه بناب با اشاره به اهمیت و جایگاه های نماز جمعه در کشور یادآوری کرد: تبلیغ و ترویج این فریضه مهم و پشتوانه عبادی سیاسی تنها یک عبادت نیست.
حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: نماز جمعه عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران است که اگر این اجتماع حساس صحیح مدیریت و برگزار شود یک مانور زنده و دشمن شکن است.
وی گفت: نماز جمعه ای که در کشور جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود بازتاب و انعکاس جهانی دارد و در سرنوشت نظام تعیین کننده بوده و دشمنان نظام جمهوری اسلامی بر روی کم و کیف نمازهای جمعه برخی شهرهای بزرگ کشور حساب ویژه ای باز کرده اند و از مرکز قدرت های جهانی رصد می شود.
امام جمعه بناب با بیان اینکه فداکاری ها، شکست ها و پیروزی ها باید در روزگار ضبط و ثبت و به نسل های آتی انتقال شود، اظهارکرد: تاریخ گذشته استاد و معلم تاریخ آینده است و باید جنبه های معنوی و غیبی این مسائل در جامعه طرح شود و این سیره انبیای الهی است.
حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به کسب انواع پیروزی ها از صدر اسلام تاکنون افزود: دفاع مقدس نیز از آن مستثنی نیست.
وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان راهیان نور از این اقدام و بازدید از مناطق جنگی به عنوان ثروتی عظیم و ظرفیتی استثنایی نام برد و گفت: این ثروت و ظرفیت بیانگر فضای نورانی برای سرمشق عزت و غیرت و برای امروز و هر روز ما یک کلاس عینی و ابدی است.
حجت الاسلام باقری بنابی، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه آخر سال و لزوم توجه به نیازمندان و مستمندان از مردم خواست در حد توان به نیازمندان جامعه نیز توجه و رسیدگی کنند.


نوشته شده در   جمعه 20 اسفند 1395  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode