ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 اسفند 1395     |     کد : 176201

امام جمعه شهرمهربان:

مدیریت دانشگاه آزاد آذربایحان‌شرقی، تکلیف زمین‌های اهدایی مردم را مشخص کند / انتقاد از تعطیلی کشتارگاه شهرداری مهربان

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، مسئله انتخابات را از بزرگ‌ترین افتخارات ایران اسلامی عنوان کرد....

 حجت‌الاسلام و المسلمین حسن مرسلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، مسئله انتخابات را از بزرگ‌ترین افتخارات ایران اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: از بزرگ‌ترین  افتخارات ایران اسلامی برگزاری انتخابات است که برگزاری آن به صورت ارج مردم‌سالاری دینی و واقعی و به برکت نظارت‌های دقیق قوه مجریه، قضائیه و هیأت‌های نظارتی صورت گرفته و هیچ نوع تخلفی نیز در آن وجود ندارد.

خطیب جمعه شهر مهربان با اشاره به این که فقط رای مردم از صندوق بیرون می‌آید و لاغیر گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که انتخابات مهندسی شده و نتیجه انتخابات از قبل تعیین شده است و بزرگ‌ترین تهمت را سران فتنه به کشور نسبت دادند که گفتند در انتخابات تخلف شده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمموری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبشهت سال 96 اظهار داشت: منطقه مهربان بسیار مستعد و آماده پیشرفت است و برای تسریع در پیشرفت  و جلب توجه ویژه مسؤولان، باید شوراهای محترم پیگیرکارها باشند.

امام جمعه شهر مهربان در خصوص بحث انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار داشت: در سطح کلان و  بین‌المللی انتخابات ریاست جمهوری مایه عزت و آبرو و افتخار مملکت است و رئیس جمهور باید کسی باشد که در مقابل گرگ‌صفتان دنیا چون آمریکا و اسرائیل ایستاده و ذره‌ای کوتاه نیاید.

وی تعهد، تخصص و پاک دستی و پیگیری حقوق مردم را از شرایط و ویژگی‌های یک رئیس جمهور عنوان کرد.

مرسلی تعطیلی کشتارگاه شهرداری مهربان را باعث ایجاد مشکلات فراوان برای اهالی و قصابان شهر دانست و با اشاره قول مساعد دکتر داوودی نماینده شهرستان سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری موضوع ، از شهردار محترم مهربان خواست که به جد پیگیر موضوع باشند تا این مشکل و دغدغه اهالی برطرف شود.

امام جمعه شهر مهربان با اشاره به گلنک‌زنی نافرجام احداث ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی مهربان توسط دکتر انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی، درخواست تعیین تکلیف زمین‌های اهدایی مردم را کرد.

خطیب جمعه شهر مهربان وضعیت فاضلاب شهر مهربان را تاسف‌آور دانست و خواستار حل این معضل مهم و اساسی شهر مهربان شد.

مرسلی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات مهندس سعید حیدری شهردار مهربان و همکاران‌شان خواستار توجه ویژه به وضعیت برخی خیابان‌ها و معابر به ویژه کوچه‌های منتهی به مصلی شد، چرا که مقامات استانی و کشوری به این شهر تشریف می‌آورند و باید به طور آبرومندانه و شایسته از این مقامات استقبال کرد.

وی  با گرامیداشت 22 اسفند روز شهدا و روز تکریم مادران و همسران شهدا ، سالروز تشکیل بنیاد شهید به فرمان حضرت امام خمینی (ره) را گرامیداشت و به ارواح پرفتوح شهدای انقلاب و امام شهدا حضرت امام خمینی (ره) درود و صلوات فرستاد .

امام جمعه شهر مهربان یاد و خاطره مرحوم سید احمد خمینی (ره) را گرامیداشت و به روح مطهر یادگار حضرت امام (ره) درود و صلوات فرستاد.


نوشته شده در   جمعه 20 اسفند 1395  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode