ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 اسفند 1395     |     کد : 176004

امام جمعه عجب شیر:

حضرت زهرا الگوی منحصر به فرد دفاع از ولایت است

حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه های این هفته نماز جمعه عجب شیر با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) شهیده راه مبارزه با انحراف از رهبری و ولایت است، گفت: مسئله انحراف از مسیر امامت و ولایت را شاید آن روزی که حضرت زهرای اطهر(س) اعلام کرد بسیاری از انسان ها نفهمیدند.

حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه های این هفته نماز جمعه عجب شیر با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) شهیده راه مبارزه با انحراف از رهبری و ولایت است، گفت: مسئله انحراف از مسیر امامت و ولایت را شاید آن روزی که حضرت زهرای اطهر(س) اعلام کرد بسیاری از انسان ها نفهمیدند.
امام جمعه عجب شیر افزود: حضرت فاطمه (س) خطبه های بسیاری دارند که در این میان خطبه ای که در مسجد با محوریت دفاع از ولایت بیان کردند بی توجهی مردم به ولایت پس از رحلت پیامبر (ص) و بی توجهی به دستورات اسلامی را برای مردم تفهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های شخصیت حضرت زهرا(س) مورد توجه جامعه است التزام ایشان به ولایت و مسیر ولایت بود، افزود: مردم و مسئولان با پیروی از حضرت زهرا (س) باید برای حمایت از ولایت و دین صبر، ‌ مقاومت و ایستادگی کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه انتخابات در راه است گفت: مردم حزب الله باید آگاه باشند و اگر دیدند افراد در انتخابات خارج از ولایت حرکت می کنند نگذارند به آنان رای داده شود چرا که امام خمینی (ره) فرموده اند نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیافتد.
حجت الاسلام شربیانی در ادامه به 14 اسفندماه، سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و تشکیل کمیته امداد اشاره کرد و ادامه داد: در شهرستان عجب شیر بیش از 2هزارو 200نفر عضو کمیته امداد امام خمینی شهرستان عجب شیر هستند در آستانه سال نو همه ما باید به فکر محرومان باشیم و دست فقرا و نیازمندان را بگیریم.
وی با بیان اینکه خیرین باید بدانند که در روز قیامت از مشکلات و غیره در امان هستند، تصریح کرد: هر کسی که انسان مسلمانی را مسرور کند خداوند نیز در قیامت قلب او را مسرور خواهد کرد.
وی با اشاره به 15 اسفند گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اظهار داشت: اهمیت درخت‌کاری در اسلام و سفارش ائمه اطهار(ع) در این خصوص تاکید شده است.
حجت الاسلام شربیانی با گرامیداشت یاد شهید محمدابراهیم همت، به سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و جایگاه آن در پیشبرد امور فرهنگی مساجد اشاره و عنوان کرد: پایگاه ‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی هنری، هیأت امنا و امام جماعت چهار رکن اصلی مساجد هستند که می‌ توانند با تعامل و همکاری خدمات دینی، مذهبی و فرهنگی ارزنده ‌ای ارائه دهند.
امام ‌جمعه عجب شیر به ایام پایانی سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره و بر لزوم ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته دولت در راستای مطالبات و فرمایشات مقام معظم رهبری به مردم تأکید کرد.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 13 اسفند 1395  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode