ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 اسفند 1395     |     کد : 175821

در خطبه های نمازجمعه بناب تأکید شد:

ضرورت تسهیل درامور ازدواج جوانان/ورود برنامه ریزی شده مواد افیونی

امام جمعه بناب بر ضرورت تسهیل در امور ازدواج جوانان تاکید کرد.

امام جمعه بناب بر ضرورت تسهیل در امور ازدواج جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های باشکوه نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه شراب تحفه غربی هاست تصریح کرد: دشمنان در کنار مواد مخدر و انواع قرص های روان گردان آن را از مرزهای مختلف به داخل کشور گسیل می دارند تا خاصیت جوانان ما را از آن ها بگیرند.

وی افزود: مواد افیونی را به صورت حساب شده و کاملاً مدون و برنامه ریزی شده وارد کشورهای مسلمان می کنند تا جوانان را از پای بیندازند و این اقدام توطئه دشمن و کاملاً حساب شده است که خانواده ها و به خصوص جوانان باید بسیار هوشیار باشند تا در دام این مواد گرفتار نشوند.

خطیب جمعه شهرستان بناب سپس با تأکید بر تسهیل در امور ازدواج جوانان و فراهم کردن زمینه و شرایط آسان برای ازدواج جوانان اظهار کرد: در برنامه های اسلام تزکیه و تهذیب در اولویت قرار گرفته اند وتنها داشتن علم برای رسیدن به اهداف دینی و اسلامی کافی نیست و کسب علم باید درکنار تهذیب و تزکیه باشد.

انتقاد از کمرنگ شدن جایگاه امورتربیتی در دوره اصلاحات

حجت الاسلام باقری بنابی با انتقاد از کمرنگ شدن جایگاه امورتربیتی در دوره اصلاحات اذعان کرد: خداوند از تقصیرات عده ای نگذرد که در مقطعی جایگاه امورتربیتی را تنزل داده و تضعیف کردند و دروازه های کشور را به گونه ای باز کردند که انواع فرهنگ های غربی وارد این کشور شد.

وی همچنین با گرامیداشت هشتم اسفند سالروز تأسیس امورتربیتی تأکیدکرد: از دولت مردان می خواهیم آن هایی که در رأس دولت قرار دارند به این نهاد مقدس توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در ادامه خطبه های نمازجمعه این شهرستان با عرض تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به ایام شهادت این مظلومه تاریخ که تمام امامان(ع) برای آن حریم و حرمت خاصی قائل بودند، آماده می شویم که این ایام حزن و اندوه را به طرز گسترده ای برگزار کنیم.

حجت الاسلام باقری بنابی ضمن تأکید بر جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و جنسی برای مدافعان حرم یادآور شد: در آستانه سال نو انتظار می رود تمام قشرهای مختلف مردم امسال بخشی از عیدی های خود را برای ارسال به جبهه مقاومت اختصاص دهند.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از آحاد مختلف مردم شهرستان بخاطر عیادت و پیگیری حال حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب با اظهار امیدواری نسبت به بهبود و شفای روزافزون این عالم ربانی با عنایت خداوند و دعای مردم اظهارکرد: امیدواریم از روزهای آتی شاهد حضور مجدد ایشان در عرصه خدمتگزاری در حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) باشیم.


نوشته شده در   جمعه 6 اسفند 1395  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode