ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 بهمن 1395     |     کد : 175634

امام جمعه ملکان:

مردم آذربایجان همواره در حرکت های مردمی پیشرو هستند

حجت الاسلام حافظ زمانی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به قیام مردم آذربایجان به مناسبت چهلمین روز شهادت شهدای قم در 29 بهمن...

حجت الاسلام حافظ زمانی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به قیام مردم آذربایجان به مناسبت چهلمین روز شهادت شهدای قم در 29 بهمن سال 56 علیه رژیم طاغوت افزود: نمونه بارز حرکت های مردمی آذربایجان در جریان مشروطیت، انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و فتنه 88 مشهود است.
وی با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در این راهپیمایی، صلابت و استواری ایران اسلامی را در مقابل دشمنان به جهانیان نشان داد و به دنیا فهماند که آنان در دفاع از ارزش های خود به هیچ وجه کوتاه نمی آیند.
خطیب جمعه ملکان، اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سال 96 نیز مردم بار دیگر حضور پرشوری خواهند داشت و بدون در نظر گرفتن جناح ها و گروه ها، همبستگی خود را نشان خواهند داد.
حجت الاسلام زمانی با اشاره به بارش های اخیر ادامه داد: با وجود بارندگی خوب امسال، رودخانه مردق چای در ملکان همچنان خشک و تشنه است.‎
وی گفت: بی تدبیری ها موجب شده که حق آبه این شهرستان از این رودخانه رعایت نشود و آب مردق چای به شهرستان ملکان نرسد.
امام جمعه ملکان یادآوری کرد: سال های گذشته در این موقع از سال، آب خوبی در این رودخانه جاری می شد اما امسال با وجود بارندگی مناسب و خوب تاکنون آب به این شهرستان نرسیده است.
حجت الاسلام زمانی افزود: اگر مسئولان امور آب اقدامی در این مورد نکنند از مردم خواهم خواست خودشان حق آبه خود را طلب کنند.
وی با اشاره به مصرف زیاد حامل های انرژی در کشورمان گفت: مصرف آب، برق و گاز در کشور ما سه برابر استاندارد جهانی است که باید مردم در مصرف آن ها تجدید نظر کنند.
شهرستان ملکان با 110هزار نفر جمعیت در فاصله 155کیلومتری تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 29 بهمن 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode