ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 8 فروردين 1390     |     کد : 17250

تصادفات رانندگي در آذربايجان شرقي 11 نفر را به كشتن داد

مدير مركز فوريت‌هاي پزشكي آذربايجان شرقي گفت: 300 تصادف منجر به جرح در جاده‌هاي برون شهري و داخل شهري استان در تعطيلات نوروزي رخ داده است كه در اين ارتباط 11 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 مدير مركز فوريت‌هاي پزشكي آذربايجان شرقي گفت: 300 تصادف منجر به جرح در جاده‌هاي برون شهري و داخل شهري استان در تعطيلات نوروزي رخ داده است كه در اين ارتباط 11 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمدعلي كريمي‌اقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آمادگي مركز فوريت‌هاي پزشكي تبريز براي ارائه خدمات اورژانسي در ايام عيد خبر داد و اظهار داشت: طرح نوروزي اورژانس تبريز از 26 اسفند آغاز شده و تا 14 فروردين ماه ادامه دارد.
مدير مركز فوريت‌هاي پزشكي آذربايجان شرقي گفت: 300 تصادف منجر به جرح در جاده‌هاي برون شهري و داخل شهري آذربايجان شرقي رخ داده و با اورژانس 115استان تماس گرفته شده كه مصدوميت‌هايي نيز در پي داشته است.
وي افزود: 294 مورد انتقال به مراكز درماني توسط مأموران اورژانس صورت گرفته و 50 مورد نيز درمان سرپايي انجام شده است.
مدير مركز فوريت‌هاي پزشكي آذربايجان شرقي گفت: از 26 اسفند تا پنجم فروردين امسال 11 مورد فوت در اثر تصادفات جاده‌اي در آذربايجان شرقي گزارش شده است. همچنين 30 پايگاه جديد اورژانس در استان راه‌اندازي شده كه از نظر عملكرد مركز فوريت‌هاي پزشكي سال بي‌نظيري بوده است.
كريمي‌اقدم ابراز داشت: سه ايستگاه سلامت در مبادي ورودي تبريز و پليس راه‌هاي تبريز مستقر شده‌اند و به بيماران سرپايي در حد كمك‌هاي اوليه خدمات ارائه خواهند داد.
اين مسئول در پايان اذعان داشت: تا نيمه فرودين ماه 100 تيم فوريت پزشكي به صورت ايستگاه‌هاي سيار، ثابت و ايستگاه‌هاي سلامت در استان فعال خواهند بود. 


نوشته شده در   دوشنبه 8 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode