ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 4 فروردين 1390     |     کد : 17078

کلاه قرمزي پديده نوروز 90 است

مجموعه «کلاه قرمزي 90» همان طور که پيش‌بيني مي‌شد يکي از پرمخاطب‌ترين برنامه‌هاي نوروزي است.

جام جم آنلاين: مجموعه «کلاه قرمزي 90» همان طور که پيش‌بيني مي‌شد يکي از پرمخاطب‌ترين برنامه‌هاي نوروزي است.
به گزارش مهر، نوروز يکي از بهترين فصل‌ها براي رقابت شبکه‌هاي تلويزيون است، معمولا انبوهي از فيلم‌هاي سينمايي و مجموعه‌هاي طنز يا خانوادگي در زماني کوتاه روي آنتن مي‌روند تا مخاطبان اين جعبه جادويي روزهاي آغازين سال را پاي گيرنده‌ها سرگرم باشند.

مجموعه نوروزي «کلاه قرمزي» همان طور که انتظار مي‌رفت يکي از پربيننده‌ترين مجموعه‌هاي نوروز امسال بوده، مجموعه‌اي که مي‌تواند گروههاي سني مختلف را پاي تلويزيون نگه دارد. ايرج طهماسب و حميد جبلي زوجي فوق‌العاده هستند که کاش بيشتر در تلويزيون پرکار بودند و به جاي ساختن فيلم‌هايي مثل "زير درخت هلو" يا "دختر شيريني‌فروش" براي بچه‌ها و بزرگترها مجموعه و فيلم مي‌ساختند.

کلاه قرمزي و پسرخاله شخصيت‌هايي محبوب هستند که هنوز پتانسيل دارند درباره‌شان مجموعه ساخته شود، آنها از تلويزيون به سينما رفتند و پاسخي مثبت از مخاطب گرفتند، بازگشتشان به تلويزيون در نوروز 88 نشان داد هنوز مي‌توانند مخاطب جذب کنند و نسل‌هاي جديد و قديم را به هم پيوند بزنند.

حالا و در نوروز 90 بازهم صحبت از کلاه قرمزي است و خانواده‌ها در کنار همه برنامه‌هايي که براي تعطيلات نوروزي دارند تماشاي اين برنامه را فراموش نمي‌کنند، متن‌هاي «کلاه قرمزي 90» را حميد جبلي و ايرج طهماسب نوشته‌اند، متن‌ها مانند تجربه‌هاي قبلي اين زوج بايدها و نبايدهاي تربيتي را در قالبي ساده و شيرين توضيح مي‌دهد.

شخصيت آقاي مجري (ايرج طهماسب) و ارتباطي که با عروسک‌ها دارد از جذابيت‌هاي برنامه است، طهماسب خوب از تجربه‌هاي بازيگري‌اش استفاده مي‌کند و سيماي مردي آرام و ماخوذ به حيا را نشان مي‌دهد که کلافگي‌اش از دست عروسک‌ها را با بچه‌ها سهيم مي‌شود.

صميميتي که در برنامه جاري است براي مخاطب جذاب است و بچه‌ها و بزرگترها را شريک دنياي فانتزي مي‌‌کند که رنگي از واقعيت دارد. اضافه شدن شخصيت گيگيلي و پسر عمه‌زا در «کلاه قرمزي 88» فضاي تازه‌اي را به برنامه آورد و امسال هم «فاميل دور» با آمدنش شوخي‌ها و نکته‌هاي تازه‌اي را به برنامه اضافه کرده و تنوع به آن داده است.

کلاه قرمزي عروسکي ويژه است با پتانسيل بالا نه فقط براي سودآوري و جذب مخاطب. مجموعه عروسک‌هايي که طهماسب و جبلي همراه کلاه قرمزي معرفي کرده‌اند در کنار محبوب بودن مي‌توانند دنياي بزرگترها را شيرين‌تر کنند، آنها را به دوران کودکي برگردانند و بچه‌ها را با فضايي دوست‌داشتني همراه کنند.

از زماني که کلاه قرمزي به دنيا آمده و پا به جعبه جادو و پرده نقره‌اي گذاشته ذره‌اي از محبوبيتش کم نشده و اين خارق‌العاده است! هيچ شخصيت عروسکي رقيب کلاه قرمزي، پسرخاله، پسر عمه‌زا و گيگيلي نشده است. زوج طهماسب و جبلي مي‌توانند از اين امتيازها براي آموزش غيرمستقيم مفاهيم مختلف به بچه‌ها استفاده کنند.


نوشته شده در   پنجشنبه 4 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode