ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 24 اسفند 1389     |     کد : 16762

افزايش 10 درصدي صدور گواهي بهداشتي صادرات فرآورده‌هاي خام دامي

مديركل دامپزشكي آذربايجان شرقي گفت: صدور گواهي‌هاي بهداشتي صادراتي فرآورده‌هاي خام دامي در سال‌جاري 10 درصد افزايش يافته است.

 مديركل دامپزشكي آذربايجان شرقي گفت: صدور گواهي‌هاي بهداشتي صادراتي فرآورده‌هاي خام دامي در سال‌جاري 10 درصد افزايش يافته است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي اداره كل دامپزشكي آذربايجان شرقي، بهراد زنديه ضمن تبريك نامگذاري سال 2011 ميلادي به نام «سال جهاني دامپزشكي» به جامعه بزرگ دامپزشكي استان، اظهار داشت: نقش سازنده دامپزشكي در رونق توليد مواد پروتئيني، سازمان ملل را بر آن داشت تا سال 2011 را براي پاسداشت خدمات اين قشر زحمتكش به نام سال جهاني دامپزشكي نامگذاري كند.
وي ادامه داد: اداره‌كل دامپزشكي استان آذربايجان شرقي در راستاي سياست‌هاي دولت خدمتگزار، گام‌هاي بسيار موثري را براي تسهيل صادرات برداشته است كه در اين خصوص استقرار كارشناس دامپزشكي به صورت تمام وقت و راه‌اندازي سيستم يكپارچه قرنطينه در گمرك‌هاي استان براي نظارت و صدور گواهي بهداشتي براي محموله‌هاي صادراتي فرآورده‌هاي خام دامي از جمله آن اقدامات است.
زنديه تصريح كرد: اين اقدامات موجب تسهيل در امور صادرات اين فرآورده‌ها شده و در سال‌جاري شاهد افزايش بيش از 10 درصدي صدور گواهي‌هاي بهداشتي صادراتي دامپزشكي هستيم.
وي گفت: در اين راستا دبير كارگروه توسعه صادرات و رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان شرقي با اهداي لوحي به منظور حمايت از صادرات غير نفتي و رضايت صادركنندگان از اداره كل دامپزشكي استان تقدير كرده است.

* اجراي طرح تشديد كنترل و نظارت بهداشتي دامپزشكي آذربايجان شرقي ويژه نوروز
مديركل دامپزشكي آذربايجان شرقي از اجراي طرح تشديد كنترل و نظارت بهداشتي بر مراكز توليد، توزيع و عرضه فرآورده‌هاي خام دامي توسط اكيپ‌هاي ثابت و سيار دامپزشكي در ايام نوروز خبر داد.
زنديه اعلام كرد: اين طرح ويژه از 21 اسفند 89 تا 15 فروردين 90 در تبريز و تمام شهرستان‌هاي استان توسط اكيپ‌هاي بازرسي دامپزشكي برگزار مي‌شود.
وي در ادامه از مردم استان خواست تا به منظور حفظ و سلامت خود و خانواده همچنين اطمينان از مصرف فرآورده‌هاي خام دامي، مواد غذايي مصرفي خود را از مراكز عرضه مجاز و مورد تاييد دامپزشكي تهيه كرده و براي اطمينان بيشتر از سلامت فرآورده خام دامي مصرفي خود مي‌توانند با شماره تلفن‌هاي 4439272 و442533 در تبريز و در شهرستان‌ها با شبكه دامپزشكي آن شهرستان تماس حاصل كنند.
وي اعلام كرد: در 11 ماهه سال‌جاري حدود 150 تن فرآورده خام دامي غير بهداشتي در طي بيش از 100 هزار بازديد بازرسان و ناظران بهداشتي دامپزشكي از مراكز توليد، توزيع و عرضه فرآورده‌هاي خام دامي كشف و از چرخه مصرف انساني خارج شده است.



نوشته شده در   سه شنبه 24 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode