ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 23 اسفند 1389     |     کد : 16713

عيد ديدني شبكه 3 براي مخاطبان سيما

شبكه 3 سيما امسال قرار است مجموعه‌اي از برنامه‌هاي جذاب و تازه خود را به همراه تعدادي از فيلم‌هاي مطرح و به‌روز جهان در ايام عيد به آنتن پخش بسپارد.

شبكه 3 سيما امسال قرار است مجموعه‌اي از برنامه‌هاي جذاب و تازه خود را به همراه تعدادي از فيلم‌هاي مطرح و به‌روز جهان در ايام عيد به آنتن پخش بسپارد.

گروه‌هاي مختلف برنامه‌سازي در اين شبكه مي‌كوشند ضيافتي باشكوه را در اين ايام پديد‌ آورند.
در گروه فيلم و سريال شبكه 3 سيما مجموعه تلويزيوني «راه در رو» به كارگرداني سعيد آقاخاني در حال آماده شدن است. اين سريال در ادامه كارهاي سعيد آقاخاني يك طنز اجتماعي محسوب مي‌شود كه باز هم يك داستان پرافت‌وخيز را دستمايه كار خود قرار داده است. داستان اين سريال درباره مسعود است كه به همراه سميرا همسرش و خواهرش گلرخ كه با وجود سن بالايش هنوز مجرد است در خانه‌اي اجاره‌اي زندگي مي‌كنند. مشكلات مالي مسعود كه ناشي از يك ماجراي كلاهبرداري است، او را در مخمصه‌اي مي‌اندازد كه فرار از آن 15 قسمت مجموعه سريال «راه‌در‌رو» را در برمي‌گيرد.

مانند هميشه تعدادي از نامدارترين بازيگران سينما و تلويزيون در اين اثر طنز به هنرنمايي خواهند پرداخت؛ مهران غفوريان، مرجانه گلچين، سعيد آقاخاني، يوسف تيموري، رضا نيكخواه، امير غفارمنش، جليل فرجاد، روشنك عجميان، حليمه سعيدي، احمد پورمخبر، محسن كيايي، مونا بيگي و مينا كريمي جبلي بازيگراني هستند كه در اين اثر در نقش‌هاي مختلف ديده خواهند شد.

نويسندگي فيلمنامه اين اثر را مصطفي كيايي برعهده داشته و ايرج محمدي و مهرام مهام هم تهيه‌كنندگي آن را بر عهده دارند. اين سريال در 15 قسمت 40 دقيقه‌اي تهيه مي‌شود و قرار است هر شب ساعت 23 پخش و روز بعد ساعت 45/13 تكرار شود.

در ساخت اين سريال فرشاد گل سفيدي (تصويربردار)، مرتضي اصلان‌‌زاده (صدابردار)، قاسم تركاشوند (طراح صحنه)، حسين جعفري (تدوين)، محسن محقق (عكاس)، بهنام صبوحي (آهنگساز) و زهره سيه‌پوش (طراح گريم) همكاري مي‌كنند. پيشتر قرار بود سريال «چهارچرخ» براي ايام عيد از اين شبكه پخش شود، اما بعدا قرار شد سريال «راه‌در رو» به عنوان سريال نوروزي اين شبكه معرفي شود.

فيلم‌هاي ديدني

به جز اين، واحد تامين برنامه شبكه 3 نيز تعدادي از فيلم‌هاي مختلف را براي پخش در نظر گرفته است كه در ميان آنها فيلم‌هايي از رومن پولانسكي و بن‌ افلك نيز ديده مي‌شود. قرار است اين شبكه فيلم‌هايي چون عمو بوت‌نات (چهارشنبه 25/12/89)، افسانه كين (پنجشنبه 26/12/89)، الو (جمعه 27/12/89)، پسر كاراته‌باز (يكشنبه 29/12/89)، گردشگر (دوشنبه 1/1/90)، نبرد تايتان‌ها (سه‌شنبه 2/1/90)، پدر (چهارشنبه 3/1/90)، افسانه جادوگر (پنجشنبه 4/1/90)، موعد مقرر (جمعه 5/1/90)، شهر (يكشنبه 7/1/90)، مكانيك (دوشنبه 8/1/90)، اون‌يكي‌ها (چهارشنبه 10/1/90)، اسم من خان (پنجشنبه 11/1/90) و شبح نويسنده (جمعه 12/1/90) را به آنتن پخش بسپارد. آن طور كه روابط عمومي شبكه 3 اعلام كرده اين فيلم‌ها ساعت 24 روزهاي ياد شده پخش خواهند شد.

مستند طبيعت و سينما پشت پرده برنامه‌هاي ديگري هستند كه در واحد تامين برنامه تهيه شده‌اند. اولي با موضوع جانوران مرگبار هر شب در ايام نوروز ساعت 30‌/‌18 پخش مي‌شود و دومي هم برنامه‌اي است كه به بررسي آثار ‌سينمايي مطرح جهان و نحوه ساخت صحنه‌هاي جذاب، اهداف، اغراض مستتر در ساخت فيلم، بررسي علمي درباره گونه‌هاي مختلف سينمايي و همچنين قدرت تاثير آن بر مخاطب مي‌پردازد. در سري جديد فيلم‌هايي چون رونين، ترانسفورمرز 2، مرد آهني، تحت تعقيب، آدمكش، حرفه‌اي، مردي به نام ايپ، نگهبانان، قطار سريع‌السير شمال و آرواره‌هاي كوسه مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرند.

خنده‌بازار در شبكه 3

گروه اجتماعي اين شبكه نيز قصد دارد مجموعه خنده‌بازار را در 15 قسمت 50 دقيقه‌اي به آنتن پخش بسپارد. اين برنامه يك طنز اجتماعي است كه سوژه‌هاي خود را از متن اتفاقات جامعه گرفته و تلاش مي‌كند آن را به گونه‌اي واقع‌گرا عرضه كند. غلامحسين لطفي، مهران رجبي، حميدرضا هدايتي، نادر داهيم، سياوش منيري و كوروش معصومي بازيگران اين مجموعه هستند. اين مجموعه را فريد شب‌خيز تهيه مي‌كند و ساعت 21 پخش مي‌شود.

مستند ذره‌بين 2 هم كه در 13 قسمت 30 دقيقه‌اي پخش مي‌شود، رويكرد اجتماعي و با نفوذ در لايه‌هاي جامعه، سراغ انسان‌ها و مناطقي مي‌رود كه كمتر كسي از آن خبر دارد. مستند ذره‌بين هر شب ساعت 19 روي آنتن خواهد رفت.

مسابقه ركورد، مسابقه صندوقچه و ملاقات ملي هم از برنامه‌هاي ديگر گروه اجتماعي است. همچنين ويژه‌برنامه تحويل سال هم مربوط به اين گروه است كه ساعت 30‌/‌1 بامداد دوشنبه 1‌/‌1‌/‌90 پخش خواهد شد.

در گروه ورزش اين شبكه نيز برنامه‌هاي متنوعي تدارك ديده شده است. بر فراز آسيا، گزارش ورزشي، فوتبال برتر و نواي پهلواني از جمله برنامه‌هاي اين گروه است كه در اين ايام پخش خواهد شد. اما شايد پرخاطره‌ترين برنامه اين گروه مردان آهنين باشد كه در 15 قسمت 40 دقيقه‌اي آماده شده و قرار است از يكشنبه 29‌/‌12‌/‌89 ساعت 20 پخش شود.

در اين مسابقه 24 ورزشكار در 3 مرحله مقدماتي، نيمه‌نهايي و نهايي به رقابت مي‌پردازند.

گروه فرهنگ و معارف اسلامي شبكه 3 سيما هم برنامه راهيان نور و سمت خدا را در اين ايام پخش خواهد كرد. راهيان نور در 15 قسمت 15 دقيقه‌اي به حركت راهيان نور مي‌پردازد كه هرساله از 15 اسفند آغاز مي‌شود. اين برنامه ساعت 30‌/‌14 پخش مي‌شود. سمت خدا هم با موضوعاتي مانند دين و خانواده و دين و زندگي هرروز ساعت 30‌/‌13 پخش خواهد شد.


نوشته شده در   دوشنبه 23 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode