ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 22 اسفند 1389     |     کد : 16671

تحويل 25‌هزار واحد مسكن مهر در اسكو

فرماندار شهرستان اسكو از تحويل 25‌هزار واحد مسكن مهر در اين شهرستان در سال 90 خبر داد.

 فرماندار شهرستان اسكو از تحويل 25‌هزار واحد مسكن مهر در اين شهرستان در سال 90 خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اسكو، يونس فاتح عصر امروز در نشست شوراي اداري شهرستان اسكو در سال 89 بر اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام كه از سال‌هاي قبل آغاز شده، تأكيد كرد.
وي، از تنظيم سند بالادست توسعه اسكو در سال آينده خبر داد و گفت: در برنامه‌هاي سال آينده اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام اين شهرستان در اولويت قرار دارد و با برنامه‌ريزي‌هاي انجام گرفته 365 افتتاح و يا كلنگ‌زني براي شهرستان اسكو در سال 90 در نظر گرفته شده است.
فاتح افزود: بيشتر فعاليت‌هاي اداري و بانكي شهرستان اسكو به صورت غيرحضوري و الكترونيكي انجام مي‌گيرد و از تمام مسئولان انتظار مي‌رود همكاري و زيرساخت‌هاي لازم براي تحقق شهر الكترونيك را فراهم كنند.
وي، از افزايش بودجه اعتباري شهرستان اسكو در سال‌جاري نسبت به سال‌هاي قبل خبر داد و بيان داشت: بودجه اعتبارات اين شهرستان از 3 ميليارد تومان به 40 ميليارد تومان افزايش يافته و حوزه خدمات مديران با همان امكانات و نيروي انساني 20 برابر شده است.
رئيس شوراي اداري شهرستان اسكو، از ساخت و واگذاري بيش از 25 هزار واحد مسكن مهر در سال آينده در اين شهرستان خبر داد و گفت: تمام زيرساخت‌هاي لازم براي اسكان متقاضيان مسكن مهر فراهم شده و دستگاه‌هاي خدمات‌رسان با تمام امكانات خود وارد عمل شده‌اند.
فرماندار شهرستان اسكو از برگزاري هشت عنوان همايش و جشنواره در شش ماهه اول سال 90 خبر داد و افزود: همايش الگوي پيشرفت اسلامي، نخستين همايش نيكان روزگار، دومين همايش نان اسكو و گردهمايي اسكوييان خارج از كشور براي معرفي ظرفيت‌هاي اين شهرستان از جمله همايش‌هاي در نظر گرفته شده براي سال آينده است.
حجت‌الاسلام محمد منيب‌راد، امام جمعه اسكو نيز در اين نشست گفت: امام حسن مجتبي (ع) دو خصلت ايمان و نيكي را از برترين خصلت‌ها دانسته‌اند كه مسئولان بايد با تقويت اين ويژگي‌ها در خود و داشتن ايمان و تقوا به خدمت به مردم بپردازند.
وي با اشاره به سخنان امام خميني(ره) در مورد مردم انقلابي ايران افزود: اراده قوي ملت ايران حتي در زمان پيامبر گرامي اسلام نيز در مردم وجود نداشته است.
در اين نشست همچنين از پنج مدير موفق شهرستان در سال 89 تقدير و قدرداني به عمل آمد.


نوشته شده در   يکشنبه 22 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode