ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 18 اسفند 1389     |     کد : 16478

بازگشت تراكتورسازي به مربع قدرت

از هفته بيست و ششم ليگ برتر روز شنبه يك بازي در ورزشگاه يادگار امام (ره) برگزار مي‌شود كه در آن تيم تراكتورسازي تبريز به مصاف مهمان خود مس كرمان مي‌رود.

 
از هفته بيست و ششم ليگ برتر روز شنبه يك بازي در ورزشگاه يادگار امام (ره) برگزار مي‌شود كه در آن تيم تراكتورسازي تبريز به مصاف مهمان خود مس كرمان مي‌رود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، تراكتورسازي تبريز با وجود كسب يك امتياز شيرين از صدرنشين ليگ برتر در اصفهان، در جدول رده‌بندي از مكان چهارم به رتبه پنجم سقوط كرد.
موفقيت‌هاي اخير پرسپوليس و همچنين شكست تراكتور سازي در مقابل ملوان سبب شد كه شاگردان علي دايي به مكان چهارم جدول صعود كنند.
تراكتورسازي با پيروزي مقابل مس كرمان و لغزش احتمالي پرسپوليس مي‌تواند مجددا به مكان چهارم جدول صعود كند، ضمن اينكه فاصله خود را با مس كرمان كه در مكان ششم جدول است به عدد 6 افزايش خواهد داد.
تراكتورسازي در حالي در رده پنجم قرار گرفته كه با صدرنشين جدول تنها هفت امتياز فاصله داشته و از سپاهان چهار امتياز، استقلال سه امتياز و پرسپوليس يك امتياز كمتر دارد و اين فشردگي بالاي جدول در هفته‌هاي باقيمانده براي تيم محبوب آذربايجان قابل جبران است.
تراكتورسازي كه درصدد پيروزي بر مس كرمان است براي دومين بار در طول فصل چشم به همشهري خود شهرداري دوخته است.
شهرداري روز جمعه در تهران به مصاف پرسپوليس رفته و جدا از جايگاه دو تيم، هر نتيجه‌اي در اين بازي قابل پيش‌بيني است.
شهرداري در ورزشگاه آزادي سابقه متوقف كردن استقلال را دارد و درخشان سرمربي اين تيم ادعا كرده است كه اگر شاگردانش همان بازي مقابل سپاهان را روز جمعه ارائه دهند، پيروزي براي اين تيم دور از دسترس نيست.
نكته قابل ذكر اين بازي تقابل حميد درخشان سرمربي و بازيكنان سابق پرسپوليس با تيم سابقش است.
شهرداري اگر حتي بتواند از پرسپوليس يك امتياز بگيرد براي دومين بار موقعيت صعود تراكتورسازي را فراهم خواهد كرد و چند هفته قبل شهرداري با پيروزي مقابل مس كرمان سبب صعود تراكتورسازي به پله چهارم جدول شده بود و بايد منتظر ماند و ديد كه شاگردان درخشان آيا توان شگفتي‌سازي در تهران را دارند.
در حال حاضر شهرداري تبريز با 24 امتياز تيم شانزدهم جدول بوده و تيم پرسپوليس نيز با 43 امتياز در رتبه چهارم قرار گرفته است. 



نوشته شده در   چهارشنبه 18 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode