ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 17 اسفند 1389     |     کد : 16440

فيلم پويانمايي «حباب» در حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي توليد مي شود

عليرضا سلمانپور، نويسنده و كارگردان فيلم كوتاه پويانمايي «حباب» از توليد اين فيلم به تهيه كنندگي حوزه هنري استان آذربايجان شرقي خبر داد.

عليرضا سلمانپور، نويسنده و كارگردان فيلم كوتاه پويانمايي «حباب» از توليد اين فيلم به تهيه كنندگي حوزه هنري استان آذربايجان شرقي خبر داد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان ­شرقي ، حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ضمن اعلام آغاز پروژه پويانمايي «حباب» اظهار داشت: فيلمنامه اين فيلم در راستاي تبيين مفاهيم معرفتي معاد و جهان پس از مرگ نگارش شده و در آن تلاش شده تا با ارائه داستاني لطيف جايگاه جهان پس از مرگ براي مخاطب به روشني بيان شود.

نويسنده و كارگردان فيلم كوتاه «حباب» مفهوم معاد را به عنوان يكي از اصول دين اسلام نيازمند توجه بيش از پيش فيلمسازان ديني دانست و گفت: معاد و آخرت مفاهيمي سينمايي هستند كه امروزه در جهان غرب دستمايه توليدات پرمخاطب مي­شوند و هنرمندان جهان اسلام نبايد از اين مقوله غافل باشند.

سلمانپور در ادامه با اشاره به نمادهاي به كارگيري شده در فيلم «حباب»، اين فيلم را مرتبط با مقوله شهادت دانست و گفت: در اين فيلم تلاش شده است تا مخاطب پس از تماشاي فيلم از نظر رواني به اين نتيجه برسد كه شهادت عين ماندن است و اين در راستاي آيه «عِندَ ربِّهم يَرزِقوُن» قرآن مجيد است.

عضو اتاق فكر سينماي حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي زمان تقريبي اين فيلم را شش دقيقه عنوان كرد و گفت: اين فيلم به شيوه 2 بعدي و با طراحي دستي توليد مي شود.

سلمانپور عوامل اين فيلم را به شرح زير اعلام كرد: وحيد آتشي: طراحي و پويانمايي، سعيد داوري: فريم چيني و پلان بندي، مونتاژ و انتخاب موسيقي: راحله جهان پيما و ناظر كيفي: محمد پور عبداله فرشبافي

اضافه مي­شود عليرضا سلمانپور از فيلمسازان فعال حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان ­شرقي است كه تا كنون دو بار به عنوان تدوينگر در جشنواره بين المللي فيلم فجر حضور داشته و جوايز بهترين تدوين ­همايش سيب پنجم و بهترين صداگذاري جشنواره دانشجويي آذربايجان­شرقي را از آن خود كرده است.


نوشته شده در   سه شنبه 17 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode