ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 15 اسفند 1389     |     کد : 16356

بانك جامع هنرمندان آذربايجان شرقي تشكيل مي‌شود

سرپرست حوزه هنري آذربايجان شرقي از تشكيل بانك جامع اطلاعات هنرمندان آذربايجان شرقي در هنرهاي هفتگانه و زيرشاخه‌هاي آن خبر داد.

سرپرست حوزه هنري آذربايجان شرقي از تشكيل بانك جامع اطلاعات هنرمندان آذربايجان شرقي در هنرهاي هفتگانه و زيرشاخه‌هاي آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي حوزه هنري آذربايجان شرقي، شهرام‌ خدايي اظهار داشت: انسجام‌بخشي به فعاليت‌هاي حوزه‌هنري و تعامل بيش از پيش با هنرمندان رشته‌هاي مختلف از دلايل ايجاد بانك جامع هنرمندان استان است.
سرپرست حوزه هنري آذربايجان شرقي تشكيل آرشيو كاملي از فعاليت‌ها، پيشينه و توانمندي‌هاي هنرمندان استان را از اهداف اين طرح عنوان كرد و افزود: در صورت دسترسي به اطلاعات جامع هنرمندان، مي‌توان در برنامه‌ريزي‌هاي حوزه با اشراف بر ظرفيت هنري موجود استان، برنامه‌هاي عملياتي‌تري را طرح‌ريزي كرد.
خدايي، هنرمندان را پشتوانه حوزه‌هاي هنري در سطح كشور دانست و گفت: از مزاياي تشكيل اين بانك جامع ايجاد تعاملات تازه و رويكردهاي نو در ارتباط مستمر قشر فرهيخته و هنرمند با حوزه هنري استان است.
وي همچنين از آپلود اين بانك در فضاي سايبري خبر داد و اظهار داشت: با استفاده از سايت حوزه هنري استان اين بانك به زودي به شكل اينترنتي در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و مراجعان به سايت مي‌توانند براي همكاري با هنرمندان استان در شاخه‌هاي مخنلف از اين بانك بهره‌مند شوند.
خدايي از درج پيشينه هنري هنرمندان، فعاليت‌هاي مهم و مقام‌هاي كسب شده در جشنواره‌ها و نيز تصوير هنرمند در اين بانك خبر داد.
وي با اشاره به تشكيل كارگروهي براي جمع‌آوري و ثبت اطلاعات هنرمندان استان، از هنرمندان رشته‌هاي مختلف خواست اطلاعات خود را براي درج در اين بانك به شكل حضوري و يا از طريق رايانامه به آدرس admin@artabriz. ir در اختيار حوزه هنري آذربايجان‌شرقي قرار دهند.
حوزه هنري استان با هدف رشد و تعالي هنر متعهد در شاخه‌هاي مختلف هنري از جمله هنرهاي نمايشي، هنرهاي تصويري، تجسمي، ادبيات و زيرشاخه‌هاي اين رشته‌ها همچون شعر و ادبيات داستاني، ادبيات پايداري، معماري و حجم‌سازي، موسيقي، سينما، خوشنويسي، تصويرسازي، كاريكاتور، عكاسي و ... فعاليت مي‌كند.


نوشته شده در   يکشنبه 15 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode