ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 اسفند 1389     |     کد : 16255

شوراي آموزش و پرورش نيازهاي مدرسه‌سازي مسكن مهر را تعيين مي‌كند

استاندار آذربايجان شرقي گفت: شوراي آموزش و پرورش هر شهرستان نيازهاي مدرسه‌سازي مسكن مهر را در استان تعيين مي‌كند.

استاندار آذربايجان شرقي گفت: شوراي آموزش و پرورش هر شهرستان نيازهاي مدرسه‌سازي مسكن مهر را در استان تعيين مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، احمدعليرضا بيگي در جلسه شوراي مسكن آذربايجان شرقي بر ضرورت حل موانع براي تسريع در احداث مسكن مهر تاكيد كرد.
وي با اشاره به لزوم توجه به زيرساخت‌هاي احداث واحد مسكن مهر در شهرهاي مختلف استان تاكيد كرد: با تلاش مسئولان دستگاه‌هاي مختلف براي فراهم كردن اين زيرساخت‌ها در بخش‌هاي مختلف آب، فاضلاب، برق، تلفن و ديگر مسائل توجه كافي صورت گيرد.
استاندار آذربايجان شرقي همچنين با اشاره به رويكرد كريمانه دولت در امر مسكن مهر و واگذاري زمين به متقاضيان بيان داشت: سازمان ثبت اسناد و املاك براي صدور سند عرصه و اعياني همكاري لازم را داشته باشد و دولت نيز همراهي لازم را در امر واگذاري به مردم خواهد داشت.
بيگي با اشاره به ضرورت نصب سيستم فاضلاب در پروژه مسكن مهر شهرهاي مختلف عنوان داشت: ‌در شهرهايي كه امكان اين عمليات وجود ندارد شوراي مسكن با تخليه فاضلاب به چاه‌هاي جذبي موافقت مي‌كند ولي در ساير شهرها اين امر پذيرفتني نيست.
استاندار آذربايجان شرقي همچنين با اشاره به ضرورت ساخت بناهاي آموزشي در پروژه‌هاي مسكن مهر خاطر‌نشان كرد: شوراي آموزش و پرورش هر شهرستان نيازهاي مدرسه‌سازي و فضاهاي آموزشي‌ مسكن مهر را در استان تعيين مي‌كند و اين مسئله به عنوان مصوبه شوراي مسكن استان ابلاغ مي‌شود.
بيگي همچنين با تاكيد بر احداث زيرساخت‌هاي برق در شهر جديد سهند و نصب تجهيزات لازم بر همكاري شركت برق منطقه‌اي آذربايجان در اين راستا تاكيد كرد.
حسين دشتي، مديركل كميته امداد امام خميني(ره) آذربايجان شرقي نيز در اين جلسه با اشاره به رسالت كميته امداد امام براي تامين مسكن محرومان بر ضرورت همكاري بانك مسكن استان براي احداث واحدهاي مسكوني توسط كميته امداد و پرداخت تسهيلات لازم تاكيد كرد.
وي با اشاره به مصوبات كشوري در اين راستا خواستار مصوب شدن اختيار احداث مسكن توسط كميته امداد در شوراي مسكن شد كه با موافقت استاندار بانك مسكن ملزم به همكاري در اين راستا شد.
در ادامه اين جلسه نماينده انبوه‌سازان مسكن مهر استان نيز از روند اجراي پروژه‌ها و وجود مصالح ساختماني از جمله سيمان ابراز رضايت كرد.


نوشته شده در   جمعه 13 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode