ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 12 اسفند 1389     |     کد : 16214

بزرگ‌ترين سند توسعه اشتغال آذربايجان شرقي تدوين مي‌شود

معاون برنامه‌ريزي استانداري آذربايجان شرقي گفت: در برنامه پنجم توسعه بزرگ‌ترين سند توسعه اشتغال استان تدوين مي‌شود.

 معاون برنامه‌ريزي استانداري آذربايجان شرقي گفت: در برنامه پنجم توسعه بزرگ‌ترين سند توسعه اشتغال استان تدوين مي‌شود.

فرخ مسجدي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز بر ضرورت برنامه‌ريزي براي توسعه اشتغال و سرمايه‌گذاري در استان تاكيد كرد و گفت: در همين راستا تدوين سند اشتغال و توسعه استان ضروري است.
معاون برنامه‌ريزي استانداري آذربايجان شرقي با بيان اينكه سند توسعه اشتغال استان طرحي بزرگ و گسترده است، اظهار داشت: در اين سند توسعه بايد از سطح شهرستان تا استان اطلاعات جامعي براي فرصت‌هاي اشتغال آماده كنيم.
وي گفت: در برنامه پنجم براي امر اشتغال مطالعاتي به اين گستردگي ديده نشده است و البته اين طرح الزاماتي از جمله اطلاعات و آمار دقيق و گسترده دارد.
مسجدي اظهار داشت: بخشي از اطلاعات در دست نيست و در برخي موارد مجبور به استفاده از نظريات كارشناسي و اطلاعات بخشي و برآورد اطلاعات خواهيم بود.
وي مزيت اجراي اين طرح را براي بخش‌هاي مختلف استان مهم برشمرد و تصريح كرد: همراهي و همكاري شهرستان‌هاي و فرمانداران شهرهاي مختلف استان در راستاي جمع‌آوري اطلاعات و بيان نيازها ضروري است.
معاون برنامه‌ريزي استاندار آذربايجان شرقي گفت: اين طرح به عنوان بزرگ‌ترين طرح توسعه اشتغال مطرح است و تا سال‌هاي متمادي نياز استان را در زمينه سند اشتغال استان برطرف خواهد كرد.
مسجدي همچنين با اشاره به ضرورت افزايش وام اشتغال گفت: مبالغ 10 ميليون ريالي و يا كمي بيشتر براي اشتغالزايي كافي نيست و در حد برطرف شدن امور معيشتي كافي است ولي در اين زمينه برخي موانع قانوني وجود دارد.
وي اظهار داشت: با توجه به اينكه اين وام‌هاي اشتغال در محدوده پرداخت قرض‌الحسنه هستند، در صورت افزايش مبلغ نيازمند تاييد مراجع ذي‌صلاح از تهران هستيم.
مسجدي همچنين با تاكيد بر ضرورت جذب حداكثري اعتبارات اشتغالزايي اظهار داشت: همكاري مسئولان بخش‌هاي مختلف و مسئولان بانكي براي جذب حداكثري اين اعتبارات در سال آينده بايد صورت گيرد.


نوشته شده در   پنجشنبه 12 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode