ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 9 اسفند 1389     |     کد : 16075

70 پرواز فوق‌العاده به خارج كشور از تبريز

مديركل فرودگاه‌هاي آذربايجان شرقي گفت: در ايام عيد 70 پرواز فوق‌العاده از طرف شركت‌هاي هواپيمايي خارجي به خارج از كشور از فرودگاه بين‌المللي تبريز صورت مي‌گيرد.

مديركل فرودگاه‌هاي آذربايجان شرقي گفت: در ايام عيد 70 پرواز فوق‌العاده از طرف شركت‌هاي هواپيمايي خارجي به خارج از كشور از فرودگاه بين‌المللي تبريز صورت مي‌گيرد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، علي رستمي پيش از ظهر امروز در حاشيه مراسم افتتاح پروژه ساختمان تكنيكال بلاك و برج مراقبت پرواز و كلنگ‌زني ترمينال بين‌المللي فرودگاه تبريز و در جمع مسئولان به تشريح ظرفيت فرودگاه بين‌المللي تبريز پرداخت.
وي تصريح كرد: فرودگاه بين‌المللي تبريز بدون در نظر گرفتن فرودگاه امام(ره) در رده سوم كشوري ترافيك پروازي قرار دارد.
رستمي تاكيد كرد: باتوجه به همين ظرفيت احداث ترمينال بين‌المللي فرودگاه تبريز تا سال 92 مورد تاكيد قراردارد و بايد عمليات بهره‌برداري از اين ترمينال در زمان مقرر صورت گيرد.

* افزايش 33 درصدي پروازهاي فرودگاه تبريز
مدير كل فرودگاه‌هاي آذربايجان شرقي گفت: در سه سال گذشته سالانه 33 درصد افزايش پروازي را در فرودگاه تبريز شاهد بوده‌ايم و بايد متناسب با اين مسئله افزايش خدمات‌دهي نيز صورت گيرد.
وي خاطرنشان كرد: در بخش سرمايه‌گذاري نيز دو پروژه توسط بخش خصوصي و يكي از صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري استان در حال انجام است.
مدير كل فرودگاه‌هاي آذربايجان شرقي افزود: در حال حاضر بيش از پنج شركت هواپيمايي داخلي در فرودگاه تبريز فعال هستند و به هشت مقصد داخلي و چهار مقصد خارجي پرواز صورت مي‌گيرد.

* پرواز مستقيم به تركيه، امرات، سوريه و عربستان
رستمي يادآور شد: پرواز مستقيم به كشورهاي تركيه، امارت متحده عربي، سوريه و نيز پروازهاي حج عمره و تمتع از فرودگاه تبريز صورت مي‌گيرد.
مدير كل فرودگاه‌هاي آذربايجان شرقي خاطرنشان كرد: از آغاز اعزام مرحله جديد حج عمره نيز تاكنون سه پرواز صورت گرفته است.
وي گفت: در زمان عيد نيز70 پرواز ازطرف شركت‌هاي هواپيمايي خارجي درخواست شده كه اين تعداد پرواز به غير از برنامه زمان‌بندي فرودگاه تبريز در زمان عيد است.



نوشته شده در   دوشنبه 9 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode