ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 7 اسفند 1389     |     کد : 15986

طرح فاضلاب بناب سال 90 بهره‌برداري مي‌شود

استاندار آذربايجان شرقي گفت: طرح فاضلاب بناب كه يكي از طرح‌هاي اساسي منطقه است و در سال 90 تكميل و به بهره‌برداري مي‌رسد.

 استاندار آذربايجان شرقي گفت: طرح فاضلاب بناب كه يكي از طرح‌هاي اساسي منطقه است و در سال 90 تكميل و به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش خبرگزاري فارس از بناب، احمدعليرضا بيگي در حاشيه جلسه شوراي برنامه‌ريزي شهرستان بناب كه با حضور مديران و مسئولان استان در بناب برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران نتايج و دستاورد سفر خود به شهرستان بناب را مطلوب توصيف كرد و اظهار داشت: براساس روال سفرهاي شهرستاني، مجموعه مديران ارشد استان با حضور در گلزارشهدا و صبحگاه مشترك نيروهاي انتظامي، جلسه مشترك شوراي برنامه‌ريزي و ديداري با مردم در روستاي «قره‌چپق» اين شهرستان داشتيم كه مشكلات اهالي توسط مديران مورد بررسي و رسيدگي قرار گرفت.
وي با اشاره به نتايج نشست كميته برنامه‌ريزي استان و شهرستان اظهار داشت: در اين جلسه تصميمات ارزشمندي در بخش‌هاي مختلف براي شهرستان بناب اتخاذ شد.
وي افزود: در ابتداي سال آينده بيمارستان 64 تختخوابي بناب مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.
استاندار آذربايجان شرقي احداث سه سالن ورزشي در روستاهاي منطقه، احداث مدارس، توسعه بخش ميراث فرهنگي و گردشگري و توسعه آبرساني به روستاهاي منطقه را از مصوبات اين نشست اعلام كرد و گفت: با توجه به ارائه گزارشي توسط دستگاه اجرايي مربوطه، طرح فاضلاب بناب كه يكي از طرح‌هاي اساسي منطقه بوده و در سال 90 شاهد تكميل و بهره‌برداري از آن نيز خواهيم بود.
بيگي با اشاره به عدم اجراي يكي از مصوبات جلسه قبلي شوراي برنامه‌ريزي شهرستان مبني بر تبديل پنج روستاي بزرگ شهرستان بناب به « شهر» گفت: از آنجايي كه مراحل و مقررات تبديل روستا به شهر تغيير يافته و شرايط جديدي لحاظ شده است، با اين روند فعلاً « روستاي قره‌چپق» داراي اين شرايط بوده و اميدواريم به زودي شاهد تبديل اين روستا به شهر باشيم كه در حال پيگيري مسائل مربوط به آن هستيم.
روستاي «قره‌چپق» با بيش از7 هزار نفر جمعيت و تقديم 21 شهيد به عنوان يكي از مناطق مهم توليد پياز در كشور مطرح است.


نوشته شده در   شنبه 7 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode