ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 7 اسفند 1389     |     کد : 15974

صعود پرسپوليس به رده پنجم

تيم فوتبال پرسپوليس با پيروزي برابر فولاد خوزستان در هفته بيست و چهارم دهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر علاوه بر خارج كردن علي دايي از زير فشار انتقادات اخير، يك پله نيز در جدول رده بندي صعود كرد و به رده پنجم رسيد.

 
جام جم آنلاين: تيم فوتبال پرسپوليس با پيروزي برابر فولاد خوزستان در هفته بيست و چهارم دهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر علاوه بر خارج كردن علي دايي از زير فشار انتقادات اخير، يك پله نيز در جدول رده بندي صعود كرد و به رده پنجم رسيد.
به گزارش مهر، آخرين ديدار از هفته بيست و چهارم دهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر از ساعت 17:15 دقيقه امروز جمعه به قضاوت يدالله جهانبازي در ورزشگاه آزادي بين تيم‌هاي پرسپوليس و فولاد خوزستان آغاز شد كه در پايان شاگردان علي دايي با نتيجه 3 بر يك حريف خود را شكست دادند.

در اين ديدار كه در حضور نزديك به 15 هزار تماشاگر برگزار شد دو تيم نيمه اول را با تساوي به پايان بردند اما در نيمه دوم چهار گل از خط دروازه‌ها گذشت كه سهم پرسپوليس 3 گل بود.

در دقيقه 60 اين ديدار سپهر حيدري با ضربه سر گل نخست بازي را وارد دروازه فولاد كرد. در دقيقه 82 هادي نوروزي اختلاف را به دو گل رساند اما گل دقيقه 90 رضا معقولي كه از روي يك ضربه ايستگاهي به دست آمد وقت‌هاي اضافه را هيجاني كرد.

در وقت‌هاي اضافه و در حالي كه فولادي‌ها براي به تساوي كشاندن بازي تلاش مي‌كردند، حسين بادامكي بازيكن تعويضي پرسپوليس در دقيقه 90+3 دروازه فولاد را براي بار سوم باز كرد.

تيم فوتبال پرسپوليس كه در هفته‌هاي اخير در رده ششم قرار داشت و علي دايي نيز مورد انتقادات و فشارهاي زيادي قرار داشت با اين پيروزي و به لطف تساوي مس در كرمان به رده پنجم صعود كرد. البته درگيري علي دايي با يكي از ليدرهاي پرسپوليس و صدمه‌اي كه به زير چشم دايي وارد شده بود شوك تاثير‌گذاري براي بازيكنان بود.

شاگردان علي دايي با اين پيروزي 40 امتيازي شدند و به رده پنجم جدول رده بندي صعود كردند. تيم فولاد خوزستان نيز با 33 امتياز در رده هفتم باقي ماند.


نوشته شده در   شنبه 7 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode