ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 اسفند 1389     |     کد : 15941

توليد سالانه 200 هزار دستگاه 206 و 207 در ايران‌خودروي آذربايجان

مديرعامل گروه صنعتي ايران‌خودروي آذربايجان گفت: بر اساس توافقات به عمل آمده خودروي سواري 206 و 207 با ظرفيت اسمي 200 هزار دستگاه در سال در ايران‌خودروي آذربايجان توليد مي‌شود.

 مديرعامل گروه صنعتي ايران‌خودروي آذربايجان گفت: بر اساس توافقات به عمل آمده خودروي سواري 206 و 207 با ظرفيت اسمي 200 هزار دستگاه در سال در ايران‌خودروي آذربايجان توليد مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از آذرشهر، حسين نقدي ظهر امروز در جريان بازديد فرمانده سپاه عاشورا از ايران‌خودروي آذربايجان اظهار داشت: در شرايط كنوني دغدغه اصلي دولت ايجاد شغل براي بيكاران جامعه است.

* ايجاد اشتغال براي 2500 نفر
وي تصريح كرد: يكي از اهداف و سياست‌هاي مهم احداث اين كارخانه، اشتغالزايي مولد بوده كه با بهره‌برداري از فاز نخست اين كارخانه براي 2 هزار و 500 نفر به صورت مستقيم و براي ۲۰ هزار نفر به صورت غيرمستقيم شغل ايجاد شغل مي‌شود.
نقدي استفاده از نيروهاي‌ ارزشي متخصص و متعهد استان را در راه‌اندازي شركت و همچنين به‌كارگيري در خط توليد خودرو، بزرگ‌ترين افتخار شركت ايران خودروي آذربايجان دانست و افزود: حركت در راستاي سياست‌هاي اقتصادي دولت و كاهش هزينه فرايند توليد، ارتقاي دانش فني خودروسازي و توليد خودروهاي به‌روز، استفاده از نيروهاي بومي متخصص و ايجاد اشتغال و كاهش آمار بيكاري از اهداف و سياست‌هاي اولويت‌دار اين كارخانه خواهد بود.
نقدي رويكرد اصلي اين كارخانه را توسعه صنعت خودرو‌سازي و صنايع وابسته دانست و افزود: سايت بزرگ ايران‌خودروي آذربايجان در بخش ممقان و در زميني به مساحت 35 هكتار در مهر ماه امسال كلنگ‌زني شد و فاز نخست اين كارخانه در سه ماه آينده افتتاح و راه‌اندازي مي‌شود كه بر اساس توافقات به عمل آمده در اين واحد بزرگ صنعتي، خودروي سواري 206 و 207 با ظرفيت اسمي 200 هزار دستگاه در سال توليد و روانه بازارهاي مصرفي خواهد كرد.

* سرمايه‌گذاري 2 هزار ميليارد ريالي در ايران‌خودروي آذربايجان
مديرعامل شركت ايران‌خودروي آذربايجان خاطرنشان كرد: اين واحد خودرو‌سازي با مشاركت 60 درصدي بخش خصوصي و 40 درصدي سهم دولتي گروه صنعتي ايران خودرو و با سرمايه‌گذاري ۲۰۰ميليارد تومان در حال احداث است.
نقدي قرار گرفتن كارخانه ايران خودر را در محل تلاقي استان‌هاي آذربايجان شرقي و غربي، جاده ترانزيتي استان‌هاي كردستان و كرمانشاه و همچنين وجود بزرگ‌ترين شهرك صنعتي شمال‌غرب كشور و ساير كارخانجات متعدد و برخورداري از راه‌آهن خط شهري، از چشم‌اندازهاي بسيار درخشاني در توسعه، عمران و آباداني شهرستان آذرشهر و كارخانه ايران‌خودرو دانست.


نوشته شده در   جمعه 6 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode