ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 5 اسفند 1389     |     کد : 15893

پارك جنگلي جلفا افتتاح شد

با حضور رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، پارك جنگلي شهرستان جلفا كه كاربري كمپ گردشگري اين شهرستان را دارد، به بهره‌برداري رسيد.

 با حضور رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، پارك جنگلي شهرستان جلفا كه كاربري كمپ گردشگري اين شهرستان را دارد، به بهره‌برداري رسيد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، طي مراسمي كه با حضور حميد بقايي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، احمدعليرضا بيگي استاندار آذربايجان شرقي، عامري سرپرست معاونت گردشگري كشور، مسئولان مناطق آزاد كشور، مسئولان منطقه آزاد تجاري صنعتي ارس، رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي برگزار شد، پارك جنگلي شهرستان جلفا و كمپ گردشگري اين شهرستان در نزديكي رود ارس آغاز به فعاليت كرد.
حميد بقايي، رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور در مراسم افتتاح اين مجموعه كه با همكاري شهرداري جلفا و منطقه آزاد تجاري صنعتي ارس آماده شده است، فعاليت‌هاي انجام گرفته در نقاط مختلف استان در راستاي آماده‌سازي زيرساخت‌ها و جذب گردشگران را موثر و موفقيت‌آميز دانست.
تراب محمدي رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، همكاري منطقه آزاد تجاري صنعتي ارس و شهرداري جلفا بسيار مهم ارزيابي كرد و گفت: جلفا به عنوان يكي از نخستين شهرهايي كه مسافران و گردشگران خارجي آن را مي‌بينند، براي مجموعه گردشگري استان از اهميت خاصي برخوردار است و با اقدامات صورت گرفته مي‌توانيم از جلب رضايت خاطر گردشگران داخلي و خارجي اطمينان داشته باشيم.
پارك جنگلي شهرستان جلفا كه در نزديكي پل فلزي مشهور اين شهرستان ساخته شده، مساحتي معادل 8 هكتار دارد و محوطه‌سازي و جدول‌گذاري در آن در حد 3 هزار متر انجام گرفته است.
اين كمپ گردشگري، از 60 آلاچيق و شش سكو براي اسكان گردشگران برخوردار است.
مجتمع بهداشتي ـ رفاهي شامل نمازخانه، سرويس بهداشتي و بوفه از جمله ديگر بخش‌هاي اين مجموعه گردشگري هستند.
همچنين با توجه به دسترسي به ماهي تازه در شهرستان جلفا، بوفه‌اي ويژه ارائه و طبخ ماهي براي گردشگران در اين پارك جنگلي پيش‌بيني شده است تا رضايت خاطر مسافران و گردشگران را فراهم آورد.
گزارش روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي در خاتمه مي‌افزايد: پارك جنگلي شهرستان جلفا با سرمايه‌گذاري معادل 11 ميليارد ريال ساخته شده و با حضور معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، استاندار آذربايجان شرقي، سرپرست معاونت گردشگري كشور، مسئولان مناطق آزاد كشور، مسئولان منطقه آزاد تجاري صنعتي ارس، و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي به بهره‌برداري رسيد.


نوشته شده در   پنجشنبه 5 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode