ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 5 اسفند 1389     |     کد : 15890

گسترش تأمين اجتماعي از نتايج هدفمندي يارانه‌هاست

استاندار آذربايجان شرقي گفت: گسترش تأمين اجتماعي و خدمات درماني از نخستين نتايج اجراي قانون هدفمندي يارانه‌هاست.

 استاندار آذربايجان شرقي گفت: گسترش تأمين اجتماعي و خدمات درماني از نخستين نتايج اجراي قانون هدفمندي يارانه‌هاست.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، احمد عليرضا بيگي ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح توسعه بيمارستان نور نجات تبريز بر حمايت همه‌جانبه از فعالان بخش خصوصي در دولت تأكيد كرد.
استاندار آذربايجان شرقي با اشاره به تقدس امر سلامت اظهار داشت: حضور افرادي در اين راستا كه بدون منفعت طلبي انجام مي‌گيرد قابل تقدير است.
بيگي با بيان اينكه افتتاح مراكز درماني توسط بخش خصوصي علامت نشاط جامعه است، گفت: پروژه‌هاي درماني و نيز پروژه‌هاي صنعتي و اقتصادي كه به همت بخش خصوصي انجام مي‌شود به صورت گسترده در استان در جريان است.
استاندار آذربايجان شرقي اظهار داشت: اين موضوع حاكي از طرفيت خاص استان در زمينه نيروي انساني و وجود انسان‌هاي خلاق، مبتكر و نوآور است.
وي حمايت از فعاليت بخش خصوصي را از برنامه‌هاي دولت دانست و گفت: با وجود اينكه دولت امكانات لازم را در موضوع درمان و آموزش فراهم مي‌آورد، از حضور بخش خصوصي نيز در اين زمينه‌ها حمايت مي‌كند.
استاندار آذربايجان شرقي تصريح كرد: با اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها توسعه تأمين اجتماعي و گسترش خدمات درماني بيشتر از گذشته محقق خواهد شد و در واقع يكي از نخستين نتايج اجراي اين طرح ارتقاي خدمات اجتماعي است.
بيگي توسعه مراكز درماني را موجب رونق اقتصادي در استان دانست و گفت: در خارج از مرزهاي ايران اسلامي تعداد بسياري از افراد متقاضي خدمات درماني هستند كه امروز در تبريز فراهم است.
وي افزود: فراهم كردن امكانات جانبي از جمله امكانات اقامتي و رفاهي نيز در كنار توسعه مراكز درماني ضروري است و مسئولان دولتي در اين راستا همكاري بيشتري خواهند داشت.


نوشته شده در   پنجشنبه 5 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode