ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 اسفند 1389     |     کد : 15703

تكواندو از رشته‌هاي پر اميد ايران براي كسب مدال طلاست

مدير‌كل تربيت بدني آذربايجان شرقي گفت: رشته تكواندو از رشته‌هاي پر اميد ايران براي كسب مدال طلا در المپيك 2012 لندن است.

 مدير‌كل تربيت بدني آذربايجان شرقي گفت: رشته تكواندو از رشته‌هاي پر اميد ايران براي كسب مدال طلا در المپيك 2012 لندن است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، سيدمحمد شروين‌اسبقيان ظهر امروز در جمع خبرنگاران تاريخ ورود تيم‌هاي شركت كننده در اين رقابت‌ها را امروز و فردا ذكر كرد و اظهار داشت: تا اين لحظه حضور تيم‌هاي اردن، تاجيكستان، عراق(دو تيم) و افغانستان (دو تيم) قطعي شده و از ايران نيز سه تيم دانشگاه آزاد اسلامي، جوانه و تيم گسترش فولاد تبريز در اين رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
وي نحوه برگزاري اين مسابقات را تيم به تيم ذكر كرد و تصريح كرد: تيم‌ها به دو گروه چهار تيمي تقسيم شده و تكواندوكاران در پنج وزن به مصاف هم خواهند رفت و پس از پايان دور مقدماتي تيم‌هاي صدرنشين گروه ديدار پاياني و تيم‌هاي دوم مسابقه رده‌بندي را برگزار خواهند كرد.
اسبقيان در مورد كيفيت اين مسابقات و عدم حضور تيم‌ها مدعي اين رشته از شرق آسيا خاطرنشان كرد: دعوت از تيم‌هاي بر عهده فدراسيون تكواندو بوده اما در تركيب تيم هاي افغانستان و اردن قهرمان آسيا و دارنده مدال آسيايي به چشم مي‌خورد.
مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي افزود: اين رقابت‌ها از صبح دوم اسفند آغاز شده اما مراسم افتتاحيه ساعت 16.30 همان روز برگزار مي‌شود.
اسبقيان ضمن تاييد استفاده از هوگوي الكترونيكي در اين رقابت‌ها گفت: قضاوت اين مسابقات بر عهده داور بين‌المللي از ايران و هشت داور خارجي است.
وي همچنين در مورد نماينده استان در اين رقابت‌هاي افزود: تيم گسترش فولاد تبريز با بهترين تكواندو كاران استان در اين رقابت‌هاي حضور خواهد يافت و فرزاد عبدالهي دارنده مدال برنز بازي‌هاي آسيايي گوانجو نيز در تركيب اين تيم حضور خواهد داشت اما با توجه به اينكه يوسف كرمي دانشجو است.
وي در تركيب تيم دانشگاه آزاد اسلامي قرار خواهد گرفت.
اسبقيان با تاكيد بر حضور همه اعضاي هيئت‌هاي تكواندو استان براي تماشاي اين رقابت‌ها اظهار اميدواري كرد، با برگزار اين مسابقات شاهد رشد و پيشرفت تكواندو آذربايجان شرقي باشيم.
مسابقات تكواندو قهرماني باشگاه‌هاي آسيا روزها دوم و سوم اسفندماه در سالن صدراي تبريز برگزار خواهد شد.
تربيت‌بدني استان آذربايجان شرقي پيشتر از حضور هشت تيم خارجي در اين رقابت‌هاي خبر داده بود اما تيم‌هاي هند، بحرين و پاكستان از حضور در اين رقابت‌ها انصراف دادند.


نوشته شده در   يکشنبه 1 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode