ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 اسفند 1389     |     کد : 15702

بايد شرايط آشتي تماشاگران ماشين‌سازي با اين تيم را فراهم كرد

رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي تبريز گفت: بايد شرايط آشتي تماشاگران ماشين‌سازي را با اين تيم فراهم كنيم.

 رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي تبريز گفت: بايد شرايط آشتي تماشاگران ماشين‌سازي را با اين تيم فراهم كنيم.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، شهرام دبيري بعد از ظهر امروز در نشست كانون هواداران باشگاه ماشين‌سازي تبريز اظهار داشت: كانون هواداران نقش بسزايي در سازماندهي تماشاگران يك تيم دارد.
وي ضمن اشاره به نقش كليدي اين كانون در سازماندهي تماشاگران تيم عنوان كرد: تماشاگران از اركان اصلي برگزاري مسابقات فوتبال بوده و بدون شك حضور تماشاگران در ورزشگاه بر جذابت‌هاي اين رشته ورزشي افزوده است.
رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي تبريز افزود: بعضي از تيم‌هاي كشور كه با سرمايه كلان وارد عرصه فوتبال شدند و با جذب ستارگان فوتبال حتي موفق به كسب مقام‌هايي نيز نائل آمدند، به دليل اينكه فاقد پايگاه حمايت مردمي بودند سرنوشتي جز انصراف و انحلال از تيمداري نداشتند كه نمونه بارز چنين تيم‌هاي را مي‌توان كشاورز تهران، بانك تجارت، پورا تهران و بهمن كرج نام برد.
وي اظهار داشت: اما تيم‌هاي مردمي حتي با وجود مشكلات متعدد مالي به واسطه داشتن تماشاگر توانستند سال‌هاي متمادي در فوتبال ايران حضور داشته باشند كه نساجي قائم‌شهر، نفت آبادان، ملوان انزلي و از تبريز تراكتورسازي و ماشين‌سازي از جمله اين تيم‌ها بودند.
دبيري گفت: تماشاگران تيم ماشين‌سازي كمتر از تراكتورسازي نبوده و حتي در بازي اين دو تيم در مسابقات ليگ آزادگان به سال 1375 نيمي از 30 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه باغشمال هواداران ماشين‌سازي بودند اما اين تيم به واسطه نتايج نه چندان مطلوب چند فصل گذشته خود با افت شديد تماشاگر مواجه شده است و امروز بايد شرايط آشتي مجدد تماشاگران ماشين‌سازي را با اين تيم فراهم كرد.
وي، لزوم حمايت از تيم ماشين‌سازي را خاطرنشان و تصريح كرد: اوج فوتبال تبريز در سال‌هايي بود كه هر دو تيم ماشين‌سازي و تراكتورسازي در سطح اول ايران حضور داشتند و مسلما بازگشت ماشين‌سازي به گذشته پرفروغ خود در رشد و پيشرفت فوتبال تبريز نقش بسزايي خواهد داشت.
رئيس هيئت مديره باشگاه ماشين‌سازي تبريز افزود: هيچ باشگاهي به تنهايي قادر به سازماندهي تماشاگران خود نبوده و در همه جاي دنيا اين كانون هواداران باشگاه است كه نقش هماهنگي و رفع مشكلات هواداران را بر عهده دارند.
دبيري ضن تقدير از كانون هواداران باشگاه ماشين‌سازي گفت: نتايج اين تيم حاكي از روند رو به رشد ماشين‌سازي داشته و اگر اين تيم در مسابقات فصل جاري گل‌هاي بعد از دقايق 80 را دريافت نمي‌كرد، اكنون با اختلاف در صدر جدول قرار داشت.
وي تصريح كرد: تيم ماشين‌سازي در حال حاضر از لحاظ تاكتيكي و تكنيكي در حد ايده‌آلي بوده و مسلماً در صورت حمايت همه جانبه تماشاگران، شاهد روزهاي درخشان‌تر اين تيم خواهيم بود و با حمايت شما در اين برهه حساس مي‌توانيم به صدر جدول نزديك‌تر شويم و به جايگاه اصلي خود صعود كنيم.
دبيري گفت: كانون هواداران باشگاه ماشين‌سازي بايد استقلال داشته و به صورت مستقل عمل كند.
وي اظهار داشت: باشگاه ماشين‌سازي در صورت لزوم آمادگي حمايت از اين كانون را دارد.


نوشته شده در   يکشنبه 1 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode