ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 28 بهمن 1389     |     کد : 15629

كانون‌هاي فرهنگي مساجد در مصلاهاي آذربايجان شرقي تأسيس مي‌شود

دبير هيئت نظارت بر كانون‌هاي فرهنگي، هنري مساجد آذربايجان شرقي از تأسيس اين كانون‌ها در مصلاي تمام شهرهاي اين استان خبر داد.

دبير هيئت نظارت بر كانون‌هاي فرهنگي، هنري مساجد آذربايجان شرقي از تأسيس اين كانون‌ها در مصلاي تمام شهرهاي اين استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي دبيرخانه كانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد آذربايجان شرقي، علي داننده با اشاره به تاثير كانون‌هاي فرهنگي، هنري مساجد در توسعه كمي، كيفي و تعميق فعاليت‌هاي مساجد، گفت: با توجه به كاركرد مطلوب كانون‌هاي فرهنگي، هنري مساجد در سطح مصلاهاي تمام شهرستان‌هاي استان كانون فرهنگي، هنري و كتابخانه ايجاد و راه‌اندازي مي‌شود.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي تصريح كرد: با ايجاد اين كانون‌ها، فعاليت‌هاي فرهنگي، قرآني، ديني و تبليغي در سطح مصلاها بيشتر شده و برنامه‌هاي مختلفي براي ارتقاي فرهنگي در اين مصلاها برگزار مي‌شود.
وي با بيان اينكه امكانات و تجهيزات ويژه به كانون‌هاي ايجاد شده در مصلاها اختصاص مي‌يابد، خاطرنشان كرد: مسئوليت اين كانون‌ها با ائمه جمعه خواهد بود.
داننده به تعامل خوب كانون‌هاي فرهنگي هنري با روحانيان و ائمه جماعت مساجد اشاره كرد و اذعان داشت: حاصل اين تدابير و تعامل، اعتماد متقابلي است كه در سطح بسيار مطلوب و سازنده بين كانون‌هاي فرهنگي هنري و ائمه جماعت مساجد ايجاد شده كه حاصل آن نيز رشد كيفي و كمي فعاليت‌هاي قرآني در كانون‌ها با محوريت و نظارت ائمه جماعت به ويژه روحانيان جوان است.
دبير هيئت نظارت بر كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان، با اشاره به توجه دولت و مجلس به توسعه فرهنگ روستايي، تاكيد كرد: براي تحقق اين امر، ايجاد كانون فرهنگي هنري و كتابخانه باز و تجهيز اين مراكز با كتاب، قفسه، تجهيزات كتابخانه اي، قرآني و تفسير به طور جدي از سوي دبيرخانه هماهنگي كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان پيگيري شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 28 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode