ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 28 بهمن 1389     |     کد : 15592

60 كارخانه تركيه‌اي در تبريز فعاليت مي‌كنند

رئيس اتاق بازرگاني تبريز گفت: در آذربايجان شرقي از سرمايه‌گذاران خارجي حمايت خاصي مي‌شود و در حال حاضر بيش از 60 شركت و كارخانه تركيه‌اي در تبريز فعال است.

رئيس اتاق بازرگاني تبريز گفت: در آذربايجان شرقي از سرمايه‌گذاران خارجي حمايت خاصي مي‌شود و در حال حاضر بيش از 60 شركت و كارخانه تركيه‌اي در تبريز فعال است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، رحيم صادقيان شامگاه چهارشنبه در نشست بررسي فرصت‌هاي سرمايه تجاري و سرمايه‌گذاري در تبريز، تداوم و گسترش ارتباطات تجاري ميان آذربايجان و تركيه را خواستار شد.
وي با بيان اينكه اتاق مشترك ايران و تركيه از 17 ماه گذشته آغاز به كار كرده است، اظهار داشت: در اين مدت سفرهاي متعددي ميان طرفين برگزار شده و بايد به داوم و ادامه اين همكاري‌ها اقدام كرد.
رئيس اتاق بازرگاني تبريز با بيان اينكه ميان مردم آذربايجان و تركيه تشابهات زيادي وجود دارد، گفت: مردم اين دو منطقه علاوه بر تشابهات ديني و اعتقادي داراي زبان مشتركي نيز هستند كه به تعميق ارتباط كمك مي‌كند.
صادقيان اظهار داشت: با وجود اينكه با كشورهاي متعددي همسايه هستيم اما تركيه براي ما از جايگاه خاصي در مناسبات تجاري برخوردار است.
وي ادامه داد: در آذربايجان شرقي از سرمايه‌گذاران خارجي حمايت خاصي مي‌شود و در حال حاضر بيش از 60 شركت و كارخانه تركيه‌اي در تبريز فعال است.
صادقيان خاطر نشان كرد: مسئولان و تجار آذربايجان شرقي از سرمايه‌گذاران ترك حمايت دارند و در اين زمينه هيچ محدوديتي وجود ندارد.
وي با اشاره به برگزاري نشست بررسي فرصت‌هاي سرمايه تجاري و سرمايه‌گذاري در تبريز گفت: سرمايه‌گذاران ترك كه در اين نشست حضور دارند ميهمان نيستند بلكه ما آنان را از خودمان مي‌دانيم.
همچنين در ادامه اين نشست كه با حضور فعالان تجاري تركيه و آذربايجان شرقي همراه بود راهكارهاي تقويت سرمايه‌گذاري طرفين مورد بررسي قرار گرفت.


نوشته شده در   پنجشنبه 28 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode