ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 27 بهمن 1389     |     کد : 15580

دستگيري 4 هزار معتاد و توزيع‌كننده در آذربايجان شرقي

معاون هماهنگ‌كننده ناحيه انتظامي استان آذربايجان شرقي از كشف يك‌هزار و 650 تن مواد مخدر در سال‌جاري خبر داد و گفت: در اين راستا بيش از 4 هزار نفر دستگير شدند.

 معاون هماهنگ‌كننده ناحيه انتظامي استان آذربايجان شرقي از كشف يك‌هزار و 650 تن مواد مخدر در سال‌جاري خبر داد و گفت: در اين راستا بيش از 4 هزار نفر دستگير شدند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از دفتر رسانه‌اي فرمانداري اسكو، پيشگيري از اعتياد در فضاهاي صنعتي استان در ايران خودرو تبريز با حضور فرماندار اسكو و معاونت هماهنگ‌كننده نيروي انتظامي استان آذربايجان شرقي همچنين مسئولان انتظامي شهرستان اسكو در محل ايران خودرو تبريز افتتاح شد.
روح‌الله جهانگيري در آيين گشايش نمايشگاه پيشگيري از اعتياد در فضاهاي صنعتي استان در ايران خودرو تبريز اظهار داشت: نخستين گام براي پيشگيري از آلوده شدن جوانان به مواد مخدر، آموزش خانواده‌ها و ايجاد فضاي سالم براي رشد جوانان است.
يونس فاتح فرماندار اسكو نيز در افتتاح اين نمايشگاه گفت: زندگي سالم يكي از اهداف كشوري مستقل مثل ايران است و تمام دشمنان اين نظام با هدف قرار دادن جوانان اين جامعه با فتنه‌هاي مختلف سعي در تباه كردن زندگي آنان را دارند و ورود سرسام‌آور مواد مخدر صنعتي به كشور نشانگر اين مطلب است.
وي با قدرداني از فعاليت‌هاي صنايع بزرگ و همكاري آنها با مسئولان در افزايش سلامت جامعه گفت: همكاري بين صنايع و مسئولان اجرايي كشور باعث رشد و تعالي جامعه و دفع تمام خطراتي مي‌شود كه سلامتي و سرنوشت جوانان و جامعه را هدف گرفته‌اند.
فرمانداراسكو، خواستار برگزاري جلساتي با حضور جوانان و مسئولان شد و بر گفت‌وگوي چهره به چهره جوانان و نخبگان با مسئولان تأكيد كرد.
علي صادقيان، قائم‌مقام شركت ايران خودرو تبريز نيز با اشاره بر جوان بودن جامعه كشور و حساس بودن آن گفت: كشور ايران به دليل قرار گرقتن در خط ترانزيت مواد مخدر بين افغانستان و اروپا داراي آسيب‌پذيري زيادي در گرفتار شدن مردم به اعتياد دارد و به همين دليل بايد با پيشگيري‌هاي مناسب در فضاهاي مختلف از آلوده شدن جوانان كشور جلوگيري كنيم.
رضا اشرفي رئيس نيروي انتظامي شهرستان اسكو نيز در اين مراسم هدف برگزاري اين نمايشگاه را سالم‌سازي و پيشگيري از آلوده شدن فضاهاي صنعتي و ساير بخش‌هاي جامعه بيان كرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 27 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode