ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 27 بهمن 1389     |     کد : 15550

ركابزنان ايراني صاحب 8 مدال شدند

تيم ملي دوچرخه سواري ايران در پايان رقابت هاي پيست آسيا صاحب يك مدال طلا، 5 نقره و 2 برنز شدند.

 جام جم آنلاين: تيم ملي دوچرخه سواري ايران در پايان رقابت هاي پيست آسيا صاحب يك مدال طلا، 5 نقره و 2 برنز شدند.
به گزارش ايرنا، در اين دوره از مسابقه ها كه در دو رده سني جوانان و بزرگسالان و در دو بخش زنان و مردان در تايلند برگزار شد، ملي پوشان ايراني هشت مدال رنگارنگ را به دست آوردند.

در بخش دور امتيازي مردان،‌ محمد رجبلو با اقتدار نشان طلا اين رقابت ها را بدست آورد و ركابزنان كره جنوبي و مالزي در رتبه هاي بعدي قرار گرفتند.

در ماده تيمي اسپرينت جوانان،‌ تيم ايران متشكل از ادريس كاظمي، ابوالفضل زارع زاده و محمد دانشور موفق به كسب مدال برنز شد و تيم هاي ژاپن و مالزي به ترتيب مقام هاي اول و دوم را به دست آوردند.

در ماده چهار كيلومتر تعقيبي انفرادي بزرگسالان، عليرضا حقي توانست مدال نقره را از آن خود كند. دراين ماده ركابزن كره جنوبي اول و دوچرخه سوار ژاپن مقام سوم را به دست آورد.

در ماده سه كيلومتر تعقيبي انفرادي جوانان، پيام سعدي پور ديگر ركابزن ملي پوش كشورمان موفق به كسب مدال نقره شد و ركابزنان كره جنوبي و ژاپن به ترتيب رده هاي اول و سوم را كسب كردند.

در ماده اسكرچ بزرگسالان، آروين معظمي گودرزي به مدال نقره رسيد. ركابزن كره جنوبي مقام نخست را به دست آورد و دوچرخه سوار تايلند سوم شد.

در ماده مديسون، عليرضا حقي و محمد رجبلو توانستند به مقام نايب قهرماني دست يابند. در اين ماده ركابزنان هنگ كنگ اول شدند و دوچرخه سواران ژاپن مقام سوم ا به دست آوردند.

در ماده سه كيلومتر تعقيبي تيمي جوانان، تيم ايران با تركيب امير كلاهدوز، عارف بي گناه، پيام سعدي پور و سجاد جعفر نسب موفق به كسب مدال برنز شد و تيم هاي ژاپن و كره به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را به دست آوردند.

در ماده كايرين جوانان، محمد دانشور توانست آخرين مدال نقره كاروان دوچرخه سواري ايران را در مواد پيست كسب كندو ركابزن تايلند و دوچرخه سوار ژاپن به ترتيب رده هاي اول و سوم را به دست آوردند.

در يك كيلومتر تايم تريل جوانان، محمد دانشور مقام پنجم را كسب كرد و ركابزنان تايلند، مالزي و ژاپن به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را به دست آوردند.

در چهار كيلومتر تعقيبي تيمي بزرگسالان،‌ تيم كشورمان براثر زمين خوردن ركابزنان از كسب مدال برنز محروم شد و در مكان چهارم قرار گرفت.

در اين ماده تيم هاي كره جنوبي، هنگ كنگ و ژاپن به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را به دست آوردند.

در اسپرينت جوانان، ادريس كاظمي ملي پوش كشورمان رده پنجم را به خود اختصاص داد و ركابزن مالزي مقام نخست و دو دوچرخه سوار ژاپن به ترتيب دوم وسوم شدند.

در ماده اسپرينت بزرگسالان، محمد و محمود پراش از راهيابي به دور پاياني باز ماندند.

در ماده يك كيلومتر تايم تريل بزرگسالان، محمد پراش ملي پوش كشورمان رده چهارم را به دست آورد، در اين ماده ركابزنان مالزي، چين و كره جنوبي به ترتيب رده هاي اول تا سوم را به دست آوردند.

در ماده اومنيوم بزرگسالان، بهنام خسروشاهي از ايران رده چهارم را به دست آورد و ركابزنان كره جنوبي، هنگ كنگ و ژاپن به ترتيب رده هاي اول تا سوم را كسب كردند.

در تيم اسپرينت بزرگسالان، تيم ايران با تركيب احمد اصغرپور، محمد و محمود پراش مقام چهارم را به دست آورد. در اين ماده تيم هاي چين، ژاپن و مالزي به ترتيب اول تا سوم شدند.

در ماده دور امتيازي جوانان، پيام سعدي پور رده ششم را به دست آورد و ركابزنان ژاپن، هنگ كنگ و مالزي در رتبه هاي اول تا سوم ايستادند.

در بخش بانوان و در ماده 500 متر تايم تريل انفرادي جوانان، ريحانه طالبي به مقام چهارم رسيد و ركابزنان كره، مالزي و تايلند به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.

در ماده سه كيلومتر تعقيبي تيمي جوانان، تيم ايران متشكل از ريحانه طالبي، بهنوش برزگر و نجمه حسين پور مقام چهارم را به دست آورد و تيم هاي كره، مالزي و تايلند در رتبه هاي اول تا سوم جاي گرفتند.

در ماده تيمي اسپرينت جوانان، تيم ملي كشورمان متشكل از بهنوش بزرگر و ريحانه طالبي رده ششم را به دست آورد.

در ماده اومنيوم بزرگسالان نيز نيكناز فاضلي رده نهم را به دست آورد و دوچرخه سواران كره جنوبي، تايلند و ژاپن به ترتيب اول تا سوم شدند.

در دور امتيازي جوانان، نجمه حسين پور رده هشتم را به دست آورد و دوچرخه سواران كره جنوبي، قزاقستان و تايلند به ترتيب رده هاي اول تا سوم را به دست آوردند.

در ماده سه كيلومتر تعقيبي تيمي بزرگسالان، تيم ايران متشكل از نيكناز فاضلي، رقيه شريفي و مريم جلاليه مقام پنجم را به دست آورد و تيم هاي چين، كره و هنگ كنگ به ترتيب رده هاي اول تا سوم را كسب كردند.

در اسكرچ بزرگسالان، مريم جلاليه در جاي هشتم ايستاد و ركابزنان چين تايپه، هنگ كنگ و تايلند به ترتيب اول تا سوم شدند.

در تعقيبي انفرادي بزرگسالان، نيكناز فاضلي رده هفتم را به دست آورد و ركابزنان كره جنوبي، تايلند و چين به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتني است؛ رقابت هاي جاده اين دوره از مسابقات نيز از فردا پيگيري مي‌شود.



نوشته شده در   چهارشنبه 27 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode