ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 5 شهريور 1403
دوشنبه 5 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 26 بهمن 1389     |     کد : 15490

تبريزي‌ها براي دومين هفته متوالي بدون شكست ماندند

چهار نماينده فوتبال تبريز در ليگ برتر و ليگ آزادگان براي دومين هفته متوالي بدون شكست‌ به ديدارهاي خود خاتمه بخشيدند.

 
چهار نماينده فوتبال تبريز در ليگ برتر و ليگ آزادگان براي دومين هفته متوالي بدون شكست‌ به ديدارهاي خود خاتمه بخشيدند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، با آغاز مسابقات فوتبال كشور كه به دليل برگزاري جام ملت‌هاي آسيا با وقفه يك ماهه مواجه شده بود تيم‌هاي تبريز با نتايج درخشان خود دومين هفته بدون شكست را سپري كردند.
تراكتورسازي تبريز با وجود بازي نه چندان خوب خود توانست تيم سر سخت شاهين بوشهر را با نتيجه دو بر يك مغلوب كند تا به سه امتياز شيرين اين بازي دست يابند.
مرد همه‌كاره اين بازي جاسم كرار بود كه هر دو گل تيمش را به ثمر رساند.
محمد عمادرضا مهاجم پر آوازه عراقي در اين بازي تحت شعاع بازي درخشان هموطن خود جاسم كرار قرار گرفته بود و نتوانست مانع از شكست تيم شاهين بوشهر شود.
از نكات قابل ذكر اين بازي رسيدن ركورد تراكتورسازي به نه بازي بدون شكست است كه اين ركورد در سال 71 نيز توسط تراكتورسازي به دست آمده بود.
تراكتورسازي اگر بتواند در بازي مقابل ملوان در انزلي نيز با پيروزي يا تساوي ميدان مسابقه را ترك كند ركورد جديد10 بازي بدون شكست براي اين تيم ثبت خواهد شد.
تراكتورسازي هفته گذشته نيز در همدان به تساوي بدون گل مقابل پاس اين شهر دست يافته بود.
ديگر نماينده فوتبال تبريز در ليگ برتر نيز در دو هفته اخير همانند تراكتورسازي چهار امتياز كسب كرده است.
شهرداري تبريز كه هفته قبل در بازي خانگي خود موفق به شكست تيم مس كرمان شده بود در اين هفته در بازي خارج از خانه مقابل تيم نفت آبادان به تساوي دست يافت.
نفتي‌هاي كه آمار قابل قبولي در بازي‌هاي خانگي خود ثبت كرده‌اند در اين بازي تا دقايق پاياني از تيم شهرداري تبريز عقب بوده و به سختي موفق به جبران گل خورده و فرار از شكست خانگي مقابل شاگردان درخشان شدند.
در مورد شهرداري تبريز قابل ذكر است كه اين تيم سابقه درخشاني در بازي‌هاي خود مقابل نفت در آبادان دارد به طوري كه دو پيروزي با نتيجه سه بر صفر و يك پيروزي با نتيجه دو بر صفر در تاريخ بازي‌هاي اين دو تيم به نفع شهرداري ديده مي‌شود.
اما در ليگ دسته يك ايران نيز دو تيم تبريزي نيز نتايج خوبي را كسب كردند.
ماشين‌سازي تبريز با پيروزي مقابل تيم كاوه تهران انتقام شكست خانگي دور رفت خود را از اين تيم ستاند.
ماشين‌سازي هفته گذشته نيز موفق شده بود تيم اتكاي گلستان را مغلوب كند تا در بين چهار تيم تبريز تنها تيمي باشد كه در هر دو ديدار خود به پيروزي دست يافته است.
گسترش فولاد تبريز نيز بعد از پيروزي شيرين خود مقابل فولاد در يزد اين هفته در تبريز نتوانست از پس نساجي برآمده و در نهايت به تساوي يك بر يك رضايت داد، با اين همه كسب چهار امتياز در دو بازي نيز آمار خوبي براي تيم گسترش فولاد به شمار مي‌رود.
در نهايت چهار تيم تبريزي حاضر دو دو ليگ سطح اول فوتبال ايران در دو هفته اخير از مجموع هشت بازي خود به پنج پيروزي و سه تساوي دست يافته كه در مقايسه با دور رفت و مقابل همين حريفان دو پيروزي، سه تساوي و سه شكست كسب كرده بودند، آمار خيره كننده‌اي براي فوتبال تبريز محسوب مي‌شود.



نوشته شده در   سه شنبه 26 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode