ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 25 بهمن 1389     |     کد : 15447

خيران كتابخانه‌ساز از معافيت‌هاي مالياتي برخوردار مي‌شوند

در ديدار رئيس سازمان امور اقتصاد و دارايي استان و مديركل كتابخانه‌هاي عمومي آذربايجان شرقي اعلام شد: خيران كتابخانه‌ساز از معافيت‌هاي مالياتي برخوردار مي‌شوند.

در ديدار رئيس سازمان امور اقتصاد و دارايي استان و مديركل كتابخانه‌هاي عمومي آذربايجان شرقي اعلام شد: خيران كتابخانه‌ساز از معافيت‌هاي مالياتي برخوردار مي‌شوند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي كتابخانه‌هاي عمومي ، حسن خدايي مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان با رضا حسيني رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان ديدار كرده و به گفت‌وگو و تبادل‌نظر در حوزه كتاب و كتابخواني پرداختند.
حسن خدايي مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان آذربايجان شرقي در ابتداي اين ديدار ضمن گراميداشت آغاز سي و سومين بهار پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران و ضمن تقدير از فعاليت‌ها و خدمات اداره كل امور اقتصادي و دارايي استان، به حضور تجار فرهيخته در توسعه فرهنگي از جمله كتابخواني در دوره‌هاي مختلف تاريخي اشاره كرده و افزود: بازرگانان، تجار و بازاريان همواره در حركت‌هاي مردمي مانند انقلاب اسلامي ايران و نيز توسعه فعاليت‌هاي فرهنگي حضوري چشمگير داشته‌اند.
وي با اشاره به خدمات ارزنده برادران نخجواني در گردآوري كتاب‌هاي بسيار ارزشمند از اقصي نقاط جهان و بنيانگذاري كتابخانه ملي تبريز ( مركزي فعلي ) خاطرنشان كرد: اين دو برادر بزرگوار از بازرگانان موفق و به نام ايران بودند كه در تجارت‌هاي خود، اكثر اوقات از سود حاصله خود اقدام به خريد كتاب‌هاي بسيار ارزشمند ايراني و... از كشورهاي مختلف كرده و نهايتاً با اهدا اين كتب ارزشمند موجب پايه‌گذاري كتابخانه ملي تبريز شدند كه اكنون زبانزد عام و خاص بوده و مايه مباهات همگان شده است.
خدايي گفت: امروز نيز حضور و همكاري بازاريان و تجار خير در عرصه‌هاي مختلف مدرسه‌سازي، احداث بيمارستان و مسجد بر همگان مشهود است، آنچه كه امروز مي‌طلبد ياري اين بزرگواران در ساخت كتابخانه است چرا كه جامعه امروز جامعه دانايي محور و مبتني بر پژوهش است و در اين ميان اثرگذارترين مكان براي توسعه فرهنگي و ارتقا بلوغ فكري جامعه همانا كتابخانه‌هاي عمومي است.
رضا حسيني رئيس سازمان اقتصاد و دارايي استان نيز با اشاره به عملكرد بازاريان و تجار در عرصه‌هاي فرهنگي از وجود زمينه علاقه اين قشر در امر كتابخانه‌سازي خبر داد.
وي افزود: تجار و بازارگاني كه علاقمند به فعاليت در عرصه كتابخواني خصوصاً احداث كتابخانه باشند ضمن ماندگاري نام ايشان خدمتي به جوانان و مردم اين مرز و بوم انجام مي‌دهند و از معافيت‌هاي مالياتي برخوردار خواهند شد.
حسيني اظهار اميدواري كرد با همكاري قشر تجار و بازرگانان در اين عرصه شاهد جهش‌ها و پيشرفت‌هاي چشمگيري در توسعه كتابخانه‌ها و فرهنگ كتابخواني باشيم.



نوشته شده در   دوشنبه 25 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode