ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 24 بهمن 1389     |     کد : 15370

كمك بلاعوض به كشاورزان براي تعويض تراكتورهاي فرسوده

مديرعامل گروه صنعتي تراكتورسازي ايران گفت: براي تعويض تراكتورهاي فرسوده به كشاورزان كشور 20 درصد كمك بلاعوض داده مي‌شود.

 
مديرعامل گروه صنعتي تراكتورسازي ايران گفت: براي تعويض تراكتورهاي فرسوده به كشاورزان كشور 20 درصد كمك بلاعوض داده مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، ابوالفتح ابراهيمي بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براي تعويض تراكتور فرسوده علاوه بر اين ميزان كمك بلاعوض 64 درصد نيز در قالب تسهيلات بانكي داده مي‌شود.
وي افزود: با تسهيلات و كمك بلاعوض اشاره شده يك كشاورز تنها با 16 درصد آورده شخصي قادر به تعويض تراكتور فرسوده خود خواهد بود.
ابراهيمي، درباره تراكتورهايي كه عنوان تراكتور فرسوده را دارند، گفت: تراكتورهايي كه بالاي 13 سال عمر دارند يعني تراكتورهاي توليدي در سال 76 و قبل از آن امسال جزو محصولات فرسوده قرار مي‌گيرند و كشاورزاني كه داراي اين تراكتورها هستند مي‌توانند نسبت به تعويض آن اقدام كنند.
وي اضافه كرد: كشاورزان متقاضي تعويض تراكتورهاي فرسوده در ابتدا بايد معرفي از جهاد كشاورزي به مراكز اسقاط در نظر گرفته شده در كشور دريافت كنند و با مراجعه به اين مراكز اقدامات لازم را نسبت به اسقاط تراكتور انجام مي‌دهد.
مديرعامل گروه صنعتي تراكتورسازي ايران با اشاره به اينكه بعد از اين مرحله انتخاب نوع تراكتور توسط كشاورز با مراجعه به نمايندگي‌هاي تراكتورسازي در سراسر كشور صورت مي‌گيرد، گفت: كشاورز در اين مرحله تراكتور مورد نظر خود را در نمايندگي‌هاي تراكتورسازي انتخاب و با دريافت پيش فاكتور از اين نمايندگي‌ها، اسناد اسقاط و پيش فاكتور را به جهاد كشاورزي براي تكميل پرونده و معرفي به بانك عامل در راستاي استفاده از تسهيلات64 درصدي ارائه مي‌دهد.
وي اظهار داشت: بعد از طي اين مراحله و اجام پرسه واريز مبالغ اشاره شده توسط بانك تراكتور انتخابي توسط كشاورز به وي تحويل داده مي‌شود.
اين فعال عرصه صنعت كشور، به كشاورزان اطمينان داد كه گستردگي نمايندگي‌هاي تراكتورسازي در تمامي نقاط كشور زمينه را براي سهولت تعويض تراكتورهاي فرسوده فراهم كرده به طوريكه بيش از 200 نمايندگي تراكتورسازي ايران در كشور براي ارائه خدمات لازم به كشاورزان آمادگي كامل دارند.
ابراهيمي، درباره تنوع محصولاتي ارائه شده به كشاورزان گفت: در حال حاضر 27 نوع تراكتور در 10 شركت زير مجموعه تراكتورسازي در داخل كشور و در توان‌هاي 30 تا 180 اسب بخار و براي زمين‌ها و محصولات كشاورزي مختلف در تراكتورسازي توليد مي‌شود و كشاورزان در انتخاب اين محصولات مختار هستند.
مديرعامل گروه صنعتي تراكتورسازي ايران، در تلاش واحد تحقيقات اين مجموعه براي ارائه محصولات جديد به منظور تامين نياز و راحتي مشتري خبر داد و اظهار داشت: محصولاتي كه امروزه در تراكتورسازي توليد و به متقاضيان تعويض تراكتور داده مي‌شود، از نظر افزايش توانايي، كارآيي، استفاده از تكنولوژي‌هاي روز دنيا، كاهش مصرف سوخت، تواناي كار در بدترين شرايط آب و هوايي جزو محصولات به‌روز بازارهاي دنيا هستند.
وي درباره مزيت‌هاي تعويض تراكتورهاي فرسوده براي كشاورزان نيز گفت: كاهش هزينه‌اي معادل15 تا 30 ميليون ريال در سال از مهم‌ترين مزيت‌هاي اين طرح است چرا كه با كاهش مصرف چهار تا شش ليتر در ساعت در مصرف سوخت در محصولات جديد در مقايسه با تراكتورهاي فرسوده اتفاق افتاده است.



نوشته شده در   يکشنبه 24 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode