ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 21 بهمن 1389     |     کد : 15247

مركز تخصصي فيزيوتراپي و هيدروتراپي در تبريز به بهره‌برداري رسيد

رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثاگران آذربايجان شرقي گفت: براي نخستين بار در كشور مركز تخصصي فيزيوتراپي و هيدروتراپي در تبريز با هزينه 2 هزار ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيد.

رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثاگران آذربايجان شرقي گفت: براي نخستين بار در كشور مركز تخصصي فيزيوتراپي و هيدروتراپي در تبريز با هزينه 2 هزار ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، بهلول نعمتي عصر امروز در مراسم بهره‌برداري از مركز تخصصي فيزيوتراپي تبريز با اعلام اين خبر به تشريح جزئيات اين پروژه پرداخت.
وي اظهار داشت: اين مركز به همت بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان تبريز و با پشتيباني علمي اعضا هيئت علمي دانشكده توانبخشي دانشكاه علوم پزشكي تبريز انجام شده است.
رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران آذربايجان شرقي ادامه داد: اين مركز در فضايي با زيربناي 400 متر و هزينه تجهيزاتي بالغ بر 2 هزار ميليارد ريال احداث شده و شامل بخش‌هاي آب درماني، استخر و تانك‌هاي مخصوص آب درماني است.
نعمتي خاطر نشان كرد: در اين موسسه خدمات توانبخشي در قالب بسته‌هاي درماني كه در برگيرنده فيزيوتراپي و هيدروتراپي و مشاوري تخصصي توانبخشي براي جانبازان و جامعه هدف ارائه مي‌شود.
رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثاگران آذربايجان شرقي يادآور شد: تلاش شده است تا خدمات اين مركز براي بيماران با حداقل هزينه صورت گيرد كه اين مسئله با همكاري جامعه ايثارگري استان در حوزه پزشكي امكانپذير است.
وي از تخصصي كردن بخش‌هاي اين مركز در آينده نزديك خبر داد و گفت: جداسازي تخصصي خدمات توانبخشي در عرصه‌هاي ورزش، ارتوپديك، نورولوژيك، ديابتيك و بيماري‌هاي مزمن ثانويه مورد توجه مسئولان قرار گرفته است.
نعمتي با بيان اينكه اين خدمات براي نخستين بار در كشور عرضه مي‌شود، گفت: تلاش مي‌شود تا حداكثر پوشش افراد نيازمند و جانبازان عزيز در شمال‌غرب كشور صورت گيرد.
رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران آذربايجان شرقي بر اصل حفظ عزت بيمار و رعايت منشور حقوق بيمار در اين مركز تاكيد كرد. 


 


نوشته شده در   پنجشنبه 21 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode