ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 20 بهمن 1389     |     کد : 15185

راه‌اندازي خانه فرهنگ ديجيتالي در تبريز

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي از راه‌اندازي خانه فرهنگ ديجيتالي در تبريز خبر داد و گفت: اين خانه با اعتباري بالغ بر 5 ميليارد ريال ساخته خواهد شد و زمينه را براي فعاليت‌هاي فرهنگي سالم فراهم مي‌كند.

 مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي از راه‌اندازي خانه فرهنگ ديجيتالي در تبريز خبر داد و گفت: اين خانه با اعتباري بالغ بر 5 ميليارد ريال ساخته خواهد شد و زمينه را براي فعاليت‌هاي فرهنگي سالم فراهم مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، علي داننده ظهر امروز در جمع اهالي رسانه‌هاي آذربايجان شرقي شكوفا شدن نيروها و تربيت نيروهاي فرهنگي را يكي از مهم‌ترين نيازهاي اقدامات فرهنگي دانست و اظهار داشت: در كنار تربيت نيروي فرهنگي بايد به عنصر چهره‌سازي هم روي آورد.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي گفت: فراهم كردن بستر معرفي چهره‌هاي فرهنگي بايد مورد توجه قرار گيرد و بايد از داشته‌هاي فرهنگي و هنري خود نهايت استفاده را براي طرح در عرصه داخلي و خارجي كرد.
وي در ادامه بر ضرورت ايجاد پل ارتباطي ميان مسئولان و هنرمندان تاكيد كرد و افزود: تشكيل اتاق فكر استاني خواهد توانست زمينه را براي استفاده از نظرات فرهنگي مختلف و بيكران فراهم كند.
داننده اضافه كرد: در آذربايجان شرقي اقدامات گسترده‌اي در حوزه فرهنگي اجرا مي‌شود و امسال يكي از عميق‌ترين كارهاي قرآني در آذربايجان شرقي با عنوان مسابقه وبلاگ‌نويسي قرآني در حال اجراست.
وي گفت: اين مسابقه در سطح بين‌المللي و در پنج زبان برگزار مي‌شود.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، از راه‌اندازي خانه فرهنگ ديجيتالي در تبريز خبر داد و گفت: اين خانه با اعتباري بالغ بر 5 ميليارد ريال ساخته خواهد شد و زمينه را براي فعاليت‌هاي فرهنگي سالم فراهم مي‌كند ضمن اينكه بستري ديگر براي استفاده فرهنگي از مساجد است.
داننده اظهار داشت: خانواده‌ها با استفاده از اين خانه فرهنگ ديجيتالي خواهند توانست با اطمينان، از خدمات فرهنگي در حوزه نرم‌افزاري استفاده كنند.
وي با اشاره به فعاليت كانون فرهنگي هنري مساجد در استان افزود: توسعه تعداد كانون‌ها در كنار گسترش كيفي برنامه‌هاي كانون مورد توجه قرار گرفته و طرح‌هاي مهمي مانند كتابخانه باز و طرح تلاوت در اين كانون‌ها صورت مي‌گيرد.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، بر موضوع توليد فيلم سينمايي و تئاتر در استان تاكيد كرد و گفت: رويكرد استان بر توليد تئاتر، سينما و داستان‌نويسي قرار گرفته است.



نوشته شده در   چهارشنبه 20 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode