ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 19 بهمن 1389     |     کد : 15148

تبريز بايد از شرايط بحراني آب خارج شود

استاندار آذربايجان شرقي گفت: تبريز بايد با اجراي طرح‌هاي آبرساني از شرايط بحراني آب خارج شود.

 استاندار آذربايجان شرقي گفت: تبريز بايد با اجراي طرح‌هاي آبرساني از شرايط بحراني آب خارج شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، احمدعليرضا بيگي بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداري از پروژه ايستگاه پمپاژ آب از مخزن ائل‌گلي مرتفع به مخزن جنوب شرق تبريز كه با حضور فرمادار تبريز، نمايندگان مجلس و جمعي از مسئولان همراه بود، بر ضرروت تسريع در طرح آبرساني تبريز تاكيد كرد.
استاندار آذربايجان شرقي با بيان اينكه انقلاب اسلامي فراتر از محدوده‌هاي مادي است، گفت: محدود كردن انقلاب به دستاوردهاي علمي و صنعتي اجحافي بزرگ است و انقلاب تاثيراتي مهم در حوزه معنويت به همراه داشته است.
وي اظهار داشت: انقلاب اسلامي عزت و عظمت را به ملت ايران هديه كرد و در سايه اين عزتمندي دستاوردهاي بزرگ حاصل شد.
بيگي خاطرنشان كرد: تحول اقتصادي در عرصه‌هاي مختلف انرژي و آب موجب شده تا الگوي جديد در مصرف آب و مديريت منابع انرژي را شاهد باشيم.
وي با اشاره به ضرورت مديرت در منابع آبي شهرستان تبريز گفت: شرايط بازيافت فاضلاب و بازگرداندن حداكثري به چرخه بايد مورد توجه مسئولان قرار گيرد و در اين راستا اقدامات لازم بايد تحقق يابد.
استاندار آذربايجان شرقي با تاكيد بر اهميت رعايت موارد ايمني در طرح‌هاي بزرگ آب و فاضلاب تصريح كرد: در كلانشهر تبريز بايد ميزان ريسك و خطر طرح‌ها به حداقل برسد.
بيگي همچنين بر ضرروت تسريع در طرح آبرساني تبريز تاكيد كرد و گفت: مشكلات عمده‌اي كه با حداقل مشكلات در بخش‌هاي آب تبريز به وجود مي‌آيد موجب حاكم شدن شرايط بحراني بر آب اين شهر شده است.
استاندار آذربايجان شرقي گفت: تبريز بايد با اجراي طرح‌هاي آبرساني از جمله انتقال آب زرينه‌رود از شرايط بحراني آب خارج شود.
بيگي ادامه داد: در حال حاضر 40 كيلومتر از طرح آبرساني زرينه‌رود به تبريز صورت گرفته است كه اين اقدام بايد روند رو به رشدي را شاهد باشد.
وي همچنين بر توسعه شبكه فاضلاب در تبريز همراه با شبكه آبياري تاكيد كرد و گفت: با توجه به گسترش شبكه آبرساني، توسعه شبكه فاضلاب نيز بايد مورد توجه حداكثري قرار گيرد.



نوشته شده در   سه شنبه 19 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode