ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 13 بهمن 1389     |     کد : 14884

برگزاري جشنواره شعر فجر در تبريز

معاون فرهنگي اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي از برگزاري جشنواره شعر فجر و تجليل از دو شاعر پيشكسوت استان در 18 بهمن ماه جاري در تبريز خبر داد.

معاون فرهنگي اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي از برگزاري جشنواره شعر فجر و تجليل از دو شاعر پيشكسوت استان در 18 بهمن ماه جاري در تبريز خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، محمد دادي با اشاره به اهميت و جايگاه شعر ارزشي اظهار داشت: شاعران انقلاب هماهنگ و همراه با رنگ و بوي مذهبي انقلاب مفاهيمي چون شهادت، ايثار، جهاد، عدالت و ظلم‌ستيزي را در آثار خود به تصوير كشيدند.
معاون فرهنگي و هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي افزود: شعراي متعهد و ارزش‌مدار انقلاب موجب پيوند قالب‌هاي شعر نو و كهنه شده و در هر يك از اين دو وادي آثار قابل تقدير و شايسته‌اي را خلق مي‌كنند.
دادي با اشاره به برگزاري جشنواره شعر فجر در سراسر كشور و استان‌ها اظهار داشت: اين جشنواره در سطح استان آذربايجان شرقي نيز برگزار شده و آيين بزرگداشت دو شاعر پيشكسوت و فعال در عرصه ادبيات انقلاب اسلامي همچنين تجليل از 21 نفر از شاعران استان برگزار مي‌شود.
معاون فرهنگي و هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي افزود: در اين آيين از استاد جلال محمدي متخلص به «گلچين» شاعر،‌ روزنامه‌نگار و نويسنده فعال عرصه شعر انقلاب و دفاع مقدس همچنين استاد عباس داداش‌زاده متخلص به «فاني» شاعر و نويسنده عرصه ادبيات پايداري و انقلاب اسلامي تجليل خواهد شد.
معاون فرهنگي و هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي گفت: همايش ادبي شعر فجر استان هجدهم بهمن‌ماه جاري برگزار مي‌شود.
اين جشنواره با همكاري انجمن ادبي تبريز، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، سازمان فرهنگي و هنري شهرداري تبريز، حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي، ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي، سپاه عاشورا، اداره كل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس،‌خانه هنرمندان تبريز و سازمان بسيج هنرمندان استان برگزار مي‌شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 13 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode