ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 13 بهمن 1389     |     کد : 14882

بهره‌برداري از پاركينگ طبقاتي زيرزميني فجر در تبريز آغاز شد

همزمان با سالروز ورود امام خميني (ره) به ميهن اسلامي، بهره‌برداري از پاركينگ طبقاتي زيرزميني فجر در تبريز آغاز شد.

 همزمان با سالروز ورود امام خميني (ره) به ميهن اسلامي، بهره‌برداري از پاركينگ طبقاتي زيرزميني فجر در تبريز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، همزمان با 12 بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام خميني (ره) به ميهن اسلامي با حضور عليرضا نوين شهردار تبريز، شكور اكبرنژاد نماينده مردم تبريز در مجلس، محمد اشرف‌نيا معاون عمراني استانداري آذربايجان شرقي، و جمعي از مديران كل استان و شهرداري، پاركينگ طبقاتي زيرزميني فجر شهرداري تبريز مورد بهره‌برداري قرار گرفت.
اصغر عابدزاده عضو شوراي اسلامي شهر تبريز در اين مراسم در سخناني با تبريك ايام دهه مبارك فجر گفت: ايام دهه فجر فرصت مناسبي است تا ارزش‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي به طرق مختلف براي نسل‌هاي بعد از انقلاب اسلامي بازگو و تبيين شود.
وي در ادامه سخنان خود با يادآوري اينكه مردم انقلابي ايران در سال 1357 به رهبري حضرت امام راحل، كار بسيار بزرگ و ارزشمندي انجام دادند، تصريح كرد: ايام دهه فجر يادآور ايثار و فداكاري مردان و زنان غيور ايران اسلامي است.
عضو شوراي اسلامي شهر خاطرنشان كرد: در چنين ايامي بود كه ساختار حكومتي و فرهنگي جامعه به كلي تغيير يافت و به جاي حكومت طاغوتي وابسته نظام جمهوري اسلامي پايه‌گذاري شد.
وي در ادامه سخنان خود با اشاره به اينكه شوراي سوم شهر و شهرداري تبريز در كنار اجراي پروژه‌هاي مختلف شهري، عمراني و خدماتي در شهر تبريز، براي رفع معضل ترافيكي و تسهيل در عبور و مرور تلاش مي‌كنند، گفت: شهرداري تبريز در سال‌هاي اخير در بخش رفع مسائل و مشكلات شهري اقدامات خوبي انجام داده است.
عابدزاده همچنين با اشاره به تصويب تعرفه عوارض محلي تبريز توسط شوراي اسلامي شهر اظهار داشت: براساس بندهاي اين قانون شهرداري بايد از دادن پروانه به ساختمان‌هاي بدون پاركينگ خودداري كند.
در ابتداي اين مراسم، علي مدبر شهردار منطقه هشت تبريز در سخناني با اشاره به فعاليت‌هاي صورت گرفته توسط شهرداري گفت: براي احداث پاركينگ طبقاتي زيرزميني فجر با ظرفيت هزار خودرو بيش از 10 ميليارد تومان توسط شهرداري تبريز هزينه شده است،
وي ادامه داد: پاركينگ طبقاتي فجر در دو طبقه در متراژ 7 هزار و 800 متر مربع، با دو رمپ ورودي و خروجي همچنين دو راه پله عابر رو احداث شده است.


نوشته شده در   چهارشنبه 13 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode