ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 12 بهمن 1389     |     کد : 14825

دانشگاه تبريز نيازمند توجه ويژه است

رئيس دانشگاه تبريز گفت: دانشگاه تبريز به عنوان يكي از 10 دانشگاه برتر كشور نيازمند توجه بيشتر و ويژه‌اي است.

 
رئيس دانشگاه تبريز گفت: دانشگاه تبريز به عنوان يكي از 10 دانشگاه برتر كشور نيازمند توجه بيشتر و ويژه‌اي است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي دانشگاه تبريز، سيدمحمد تقي علوي در جلسه شوراي دانشگاه تبريز با اشاره به قيام مردم مسلمان مصر اظهار داشت: اگر زماني صحبت از صدور انقلاب اسلامي به ميان مي‌آمد، بحث درگيري نظامي در ذهن‌ها خطور مي‌كرد اما اكنون به بركت انقلاب اسلامي و با بيداري امت اسلامي، خيزش عمومي در كشورهاي اسلامي محقق شده است.
وي افزود: ملت مسلمان 55 كشور جهان با 1.5ميليارد نفر جمعيت با بيداري و وحدت اسلامي همچنين دارا بودن امكانات عظيم خدادادي مي‌توانند به يك ابرقدرتي تبديل شده و استكبار را با شكست روبه رو كرده و به پيروزي برسند.
رئيس دانشگاه تبريز در ادامه از دانشگاه تبريز به عنوان مشهدالشهداي دانشگاه‌هاي كشور ياد كرد و گفت: دانشگاهيان تبريز همواره در طول انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي در كنار ملت و انقلاب اسلامي بوده و همگام و حتي پيشگام آنان حركت كرده‌اند.
علوي با اشاره به شهادت 200 دانشجوي از دانشگاه تبريز در راه اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: يكي از افتخارات اين دانشگاه حضور و تحصيل تعدادي از شهداي بزرگ انقلاب اسلامي در آن است.
وي حوادث سال گذشته انتخابات را يادآور شد و گفت: در جريان انتخابات سال گذشته اساتيد، كاركنان و دانشجويان دانشگاه تبريز حركت معقولي از خود نشان داده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامي حركت كردند و كوچك‌ترين دستاويزي براي بيگانگان در اين زمينه فراهم نكردند.
علوي با اشاره به انتخاب دانشگاه تبريز به عنوان يكي از 10 دانشگاه برتر كشور، خواستار توجه بيشتر به اين دانشگاه در زمينه‌هاي مختلف شد و تصريح كرد: اين دانشگاه در خصوص تجهيز آزمايشگاه‌ها، بازسازي ساختمان‌هاي قديمي، توسعه رشته‌هاي تحصيلات تكميلي براي جذب دانشجوي خارجي و جلوگيري از مهاجرت دانشجو به خارج از كشور نيازمند حمايت وزارت علوم، تحقيقات و فناوري است.
در ادامه اين نشست اعضاي شوراي دانشگاه تبريز نقطه نظرات خود را پيرامون راهكارهاي توسعه اين دانشگاه مطرح كردند.



نوشته شده در   سه شنبه 12 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode