ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 11 بهمن 1389     |     کد : 14771

تيم شهرداري به طور حتم در ليگ برتر مي‌ماند

رئيس سازمان ورزش شهرداري تبريز گفت: تيم شهرداري به طور حتم در ليگ برتر امتياز خود را حفظ خواهد كرد.

 رئيس سازمان ورزش شهرداري تبريز گفت: تيم شهرداري به طور حتم در ليگ برتر امتياز خود را حفظ خواهد كرد.
ميرمعصوم سهرابي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز تعطيلات يك ماهه ليگ برتر را براي تيم شهرداري مفيد خواند و اظهار داشت: تمرينات منظم تيم شهرداري تبريز اين تيم را به مرز آمادگي مطلوب رسانده و اميدواريم در 16 هفته باقيمانده ليگ برتر شاهد بازي‌هاي خوبي از اين تيم باشيم.
وي ضمن اظهار خرسندي از اردوي برگزار شده اين تيم در تركيه افزود: در اين اردو تيم شهرداري تبريز دو ديدار دوستانه برگزار كرد كه در ديدار اول مقابل تيم وستوك قزاقستان به تساوي يك بر يك دست يافت اما در بازي دوم خود موفق شد تيم صندوق‌لي تركيه را با دو گل مغلوب كند.
رئيس سازمان ورزش شهرداري تبريز تصريح كرد: اين تيم پس از بازگشت هم يك ديدار دوستانه در تبريز برگزار كرده و موفق به پيروزي يك بر صفر مقابل گسترش نوين شد.
سهرابي در مورد نخستين بازي تيمش در ليگ برتر گفت: تيم شهرداري تبريز روز شنبه 17 بهمن در تبريز ميزبان تيم مس كرمان است و اين تيم از آمادگي مطلوب براي پيروزي در بازي مقابل حريف خود برخوردار است.
وي اظهار داشت: ميثم بائو به دليل مصدوميت شايد به اين بازي نرسد اما سعيد دقيقي به دليل سه اخطاره بودن غايب بزرگ تيم ميزبان خواهد بود.
سهرابي همچنين از توجه اين باشگاه به ساير رشته‌هاي ورزشي خبر داده و افزود: در حال حاضر تيم واليبال شهرداري تبريز در صدر ليگ دسته اول ايران قرار دارد و از مدعيان صعود به ليگ برتر است، ضمن اينكه تيم فوتسال شهرداري تبريز نيز در ليگ دسته اول تيم دوم جدول بوده و اميدواريم اين تيم نيز به ليگ برتر فوتسال كشور راه يابد.
تيم شهرداري تبريز روز يكشنبه 17 بهمن ميزبان تيم مس كرمان است.
اين بازي ساعت 15 در ورزشگاه يادگار امام تبريز به ميزباني تيم شهرداري تبريز برگزار خواهد شد، ديدار رفت دو تيم در كرمان با نتيجه پر گل پنج بر دو به سود تيم مس به اتمام رسيده بود.
در حال حاضر تيم مس كرمان با 34 امتياز در رده سوم جدول قرار دارد و تيم شهرداري تبريز با 20 امتياز تيم هفدهم جدول است.


نوشته شده در   دوشنبه 11 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode