ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 10 بهمن 1389     |     کد : 14723

كلنگ‌زني 1000 ميليارد توماني پروژه مشاركتي در تبريز

شهردار تبريز گفت: يك‌هزار ميليارد تومان پروژه مشاركتي به مناسبت دهه فجر در شهر تبريز كلنگ‌زني مي‌شود.

شهردار تبريز گفت: يك‌هزار ميليارد تومان پروژه مشاركتي به مناسبت دهه فجر در شهر تبريز كلنگ‌زني مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، عليرضا نوين در مراسم افتتاح پروژه زيرگذر و دوربرگردان جاده سنتو با اعلام اينكه تا پايان بهمن‌ماه شاهد افتتاح و كلنگ زني پروژه‌هاي متعددي در شهر تبريز خواهيم بود، اظهار داشت: اعتبار اين پروژه‌ها 60 ميليارد تومان است كه به مناسبت سي و دمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي تقديم شهروندان محترم خواهد شد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با تبريك دهه مبارك فجر گفت: امروز نظام اسلامي ما بر پايه‌هاي عدالت و عزت استوار است و ملت غيور ايران توانستند از تمام صحنه‌هاي انقلاب و بعد از آن سربلند بيرون بيايند.
شهردار تبريز افزود: اين عزت، عظمت، شكوه و اقتدار را امام (ره)، براي جامعه بشري ايجاد كرد كه در تاريخ بي‌نظير است و امروز ما رسالت سنگيني داريم كه منويات و خواسته‌هاي رهبري را برآورده كنيم.
نوين همچنين دهه فجر را دهه تجديد ميثاق ملت با آرمان‌هاي انقلاب دانست و گفت: به بركت خون شهدا و با رهبري مقام عظماي ولايت، نظام جمهوري اسلامي هر روز با اقتدار بيشتري در تمام صحنه‌هاي داخلي و بين‌المللي ظاهر مي‌شود.
شهردار تبريز در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اهداف پروژه زيرگذر و دوربرگردان جاده سنتو گفت: كاهش تصادفات و حوادث جاده‌اي، تسهيل دسترسي و عبور و مرور به شهرك مسكوني شهيد بهشتي و كارخانجات واحدهاي صنعتي در اين مسير از مهم‌ترين اهداف احداث اين پروژه است.
نوين هزينه صرف شده براي اين پروژه را بيش از 400 ميليون تومان اعلام كرد و افزود: اين پروژه به طول620 متر بوده و در مدت سه ماه اجرا و مورد بهره‌برداري قرار گرفته است.
وي همچنين گفت: با ايجاد فضاي سبز در اين مسير شاهد زيبايي بيش از پيش در مسير جاده سنتو خواهيم بود.
نوين در ادامه سخنان خود تصريح كرد: بيش از 75 درصد از بودجه شهر تبريز در حوزه حمل و نقل عمومي براي تسهيل در عبور و مرور، مسيرگشايي‌ها، اصلاح هندسي معابر، نصب چراغ‌ها و علايم ترافيكي، نصب تابلوهاي راهنمايي و رانندگي و تعويض و بازسازي تابلوهاي اسامي معابر و خيابان‌ها هزينه مي‌شود.
وي بيان كرد: در بودجه سال 1390 كه تقديم شورا خواهد شد، بيش از 320 ميليارد تومان براي حل مشكلات ترافيكي درون شهري در نظر گرفته شده است.
نوين همچنين در سخنان خود با اعلام اينكه شهرداري تبريز تاكنون اعتبارات زيادي براي تسهيل در عبور و مرور شهر هزينه كرده است،گفت: از مسئولان دولتي و به خصوص از استاندار محترم آذربايحان شرقي درخواست دارم پروژه كمربندي غربي شهر تبريز كه قرار بود در نيمه اول امسال به پايان برسد، با تخصيص اعتبارات مورد نياز به زودي افتتاح شود.

* افتتاح فاز دوم طرح تبادل دروازه تهران
شهردار تبريز با اشاره به افتتاح فاز دوم طرح تبادل دروازه تهران در ايام دهه فجر گفت: براساس مصوبات سفر دوم رياست جمهوري قرار بود 50 درصد از اعتبارات اين طرح توسط دولت تامين شود كه تاكنون اين امر انجام نگرفته و اميدواريم با پيگيري‌هاي استانداري شاهد بهره‌برداري هرچه زودتر اين پروژه باشيم.
در اين مراسم، بهروز خاماچي عضو شوراي شهر تبريز نيز در سخناني با تقدير از تلاش‌هاي شهرداري در اجراي پروژه‌هاي مختلف شهري گفت: خوشبختانه با تلاش‌هاي شهردار تبريز تا پايان بهمن‌ماه، شاهد بهره‌برداري و افتتاح طرح‌هاي بزرگ عمراني در شهر تبريز خواهيم بود.
وي خاطرنشان كرد: با اتمام پروژه‌هاي تبريز 90 اميدواريم شهر تبريز به جايگاه واقعي خود در بين كلانشهرهاي كشور دست پيدا كند.


نوشته شده در   يکشنبه 10 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode