ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 7 بهمن 1389     |     کد : 14609

مصاف گسترش فولاد با صنايع گيتي‌پسند اصفهان

ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور با برگزاري هفته بيست و سوم در روزهاي پنجشنبه و جمعه اين هفته به روزهاي حساس و پاياني خود نزديك‌تر شده و گسترش فولاد با صنايع گيتي‌پسند اصفهان به مصاف هم مي‌روند.

 ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور با برگزاري هفته بيست و سوم در روزهاي پنجشنبه و جمعه اين هفته به روزهاي حساس و پاياني خود نزديك‌تر شده و گسترش فولاد با صنايع گيتي‌پسند اصفهان به مصاف هم مي‌روند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌‌بدني آذربايجان شرقي، در اين هفته از رقابت‌ها ديدارهاي حساسي در شهرهاي مختلف برگزار مي‌شود و با مشخص شدن نتايج اين هفته، تكليف قهرمان اين فصل از رقابت‌ها تا حدودي مشخص مي‌شود.
تيم فوتسال فولاد ماهان سپاهان اصفهان كه به لطف دو بازي بيشتر نسبت به منصوري قرچك و با 39 امتياز از 21بازي در رده نخست قرار گرفته در اين هفته ميزبان تيم علم و ادب سايپاي مشهد خواهد بود.
اين تيم در صورت كسب پيروزي در اين بازي، در هفته بيست و چهارم كه هفته پاياني براي اين تيم خواهد بود، آخرين تلاش‌هاي خود را براي كسب عنوان قهرماني انجام خواهد داد و منتظر نتايج ديدار تيم‌هاي منصوري قرچك، گيتي‌پسند و فيروز صفه خواهد بود.
اما تيم منصوري قرچك در اين هفته ديدار حساسي با تيم فيروز صفه در اصفهان برگزار مي‌كند و كسب پيروزي در اين بازي براي هر دو تيم به دليل اميدوار بودن آنها براي كسب عنوان قهرماني، حائز اهميت است.
منصوري در ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر، در هفته بيست و چهارم تا بيست و ششم به ترتيب به مصاف تيم‌هاي گسترش فولاد تبريز، راه‌ساري و پيروزي تهران مي‌رود و از اميد زيادي براي كسب عنوان قهرماني در دوازدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر دارد.
در اين هفته يك ديدار حساس نيز بين دو تيم گسترش فولاد تبريز و صنايع گيتي‌پسند اصفهان تيم‌هاي رده سومي و پنجمي جدول رده‌بندي در سالن پورشريفي تبريز برگزار خواهد شد.
هر چند اميد تيم تبريزي براي كسب عنوان قهرماني نسبت به تيم گيتي‌پسند اصفهان در حد پاييني قرار دارد اما مي‌تواند با غلبه بر حريف اين هفته خود، به قرار گرفتن در جمع سه تيم برتر اين دوره اميدوارتر باشد.
اين دو تيم در دور رفت در اصفهان به تساوي سه بر سه دست يافتند و در اين ديدار اگر گسترش فولاد بازي را به سود خود به پايان ببرد، مي‌تواند با 34 امتياز به رده چهارم جدول صعود كند.
دو ديدار ديگر اين هفته را تيم‌هاي پيروزي تهران با راه‌ساري و شركت ملي حفاري با دبيري تبريز برگزار مي‌كنند كه به دليل قرار گرفتن اين تيم در نيمه دوم و انتهاي جدول، حساسيت زيادي براي تيم‌ها ندارد و كيش اير به دليل بازي با آرش بتن و انصراف اين تيم از ادامه بازي‌ها، بازي نمي‌كند و لبنيات ارژن نيز با قرعه استراحت روبه روست.
در جدول رده‌بندي اين رقابت‌ها، فولاد ماهان با 39 امتياز از 21 بازي، منصوري قرچك با 38، گيتي پسند با 37 و فيروز صفه با 33 امتياز از 19 بازي در رده‌هاي اول تا چهارم جدول رده‌بندي قرار دارند و تيم‌هاي دبيري تبريز و پيروزي تهران در رده هاي يازدهم و دوازدهم جاي گرفته‌اند.


نوشته شده در   پنجشنبه 7 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode